با حضور پر شور مردم روزه دار استان قزوین، راهپیمایی روز قدس در این استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 09 June 2018

راهپیمایی روز قدس در سراسر استان قزوین برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین، همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس امروز (18 خرداد) با حضور پرشور و گسترده مردم این استان در شهرها و روستاهای استان قزوین برگزار شد.

 در شهر قزوین، مومن و روزه دار از مسیرهای چهارراه طالقانی، خیابان طالقانی، میدان آزادی به سمت مسجدالنبی و میدان میرعماد ( دروازده درب کوشک)، خیابان نادری، میدان آزادی به سمت مسجدالنبی راهپیمایی کردند.

 راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است»، «ای رهبر آزاد آماده ایم آماده»،  «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و « نابود می شود به لطف خدا، سعودی و صهیونیست و امریکا» وحدت خود را در مبارزه با دشمنان اسلام به نمایش گذاشته و نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و ایادی آن به نمایش گذاشتند.

 ضمن اینکه مردم قزوین با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، تصاویری از امام و رهبری و پلاکاردهایی با مضمون « القدس لنا»، «امروز روز ذلت آمریکاست، پایان کار خود کامه هاست»، «مرگ بر آمریکا، شعار دنیاست»، «روز قدس، روز حمایت از اسلام است»، «حمایت از فلسطین، حمایت از امام است»  حمایت خود را از مستضعفان عالم و مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و نشان دادند پیرو امام و رهبرشان هستند، امامی که فرمود روز قدس  یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

 گفتنی است، راهپیمایی روز قدس در دیگر نقاط استان هم با حضور پرشور مردم برگزار و راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به سمت میعادگاه های نماز جمعه راهپیمایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار