رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران برای بازگشایی چاه های غیرمجاز به دستگاه قضایی نامه ننویسند.
کد خبر: ۶۱۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 13 June 2018

مدیران برای بازگشایی چاه های غیرمجاز به دستگاه قضایی نامه ننویسند

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام  نورالله قدرتی سه شنبه شب در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان بوئین زهرا که در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی بود تا مومنان هم از فیوضات این ماه بهرمند شوند و هم با کمک های مالی خود شرایط آزادی تعدادی محکوم مالی و محکوم جرائم غیر عمد را فراهم نمایند تا هم رضایت الهی را جلب نمایند و هم از اجر و پاداش خدای متعال بهرمند شوند.

وی افزود: کار نیکو و خیر ثمرات بسیار فراوانی در جامعه دارد و موجب تقویت صمیمیت و افزایش دوستی ها، ترویج فرهنگ کار خیردر جامعه، آرامش روحی و روانی، تحقق عدالت، کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی و فصل خصومات در جامعه می شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین  بیان کرد: زمانی که یک انسان دست یک نیازمند را می گیرد و به او خیر می رساند در واقع به خودش نیکی و خیر کرده است چون با این عمل موجب بخشیده شدن گناهان و خطاهای خود از درگاه خدای متعال می شود.

مقام ارشد قضایی استان با بیان این که امسال جشن گلریزان در تمامی شهرستان های استان و یک بخش برگزار می شود، افزود: کمک های مالی  شما خیران عزیز برای مجرمان خشن و کسانی که به عمد مرتکب جرائم متعدد می شوند، نیست بلکه برای محکومین نیازمندی است که بر اثر یک حادثه، غفلت و ناآگاهی دچار مشکل شده اند و نیاز مالی آنها را زندانی کرده است.

حجت الاسلام  قدرتی به آزادی ۳۰۹ نفر از محکومین استان در سال ۹۶ اشاره و  اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳۰ نفر از زندانیان استان نیازمند کمک مالی هستند که امیدواریم با تلاش خیرین و دستگاه قضایی بتوانیم موجبات آزادی این افراد را فراهم نماییم که مجموع بدهی این افراد ۳۴ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: امروز همه ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در پست های مختلف مدیریتی قرار گرفته ایم، پس همه ما باید برای حفظ نظام و انقلاب تلاش کنیم و در جهت رفع معضلات و مخاطرات اجتماعی گام های موثر، علمی و عملی برداریم و نگذاریم دشمنان قسم خورده این نظام از طریق برخی ضعف های کوچک ما، آسیبی بزرگ وارد کند.

رئیس کل دادگستری قزوین از نابودی دشت حاصلخیز بویین زهرا به خاطر کمبود آب ابراز نگرانی کرد و افزود: امروزه بحران کمبود آب در کشور بسیار جدی و خطرناک است ولی متاسفانه مسئولان هم بحران آب را جدی نگرفته اند و اقدامات موثری را در این جهت شاهد نیستیم.

وی توضیح داد: برداشت بی رویه آب از سفره های زیر زمینی توسط چاه های غیر مجاز موجب بحران در دشت قزوین و کشاورزی این استان شده است اما باز هم شاهد این هستیم که مسئولان برای بازگشایی مجدد چاه های غیرمجاز به دستگاه قضایی نامه می نویسند که انتظار می رود حداقل مسئولان در اجرای قانون در کنار دستگاه قضایی باشند و به دنبال راه هایی برای جلوگیری از اجرای قانون نباشند.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: دستگاه قضایی با جدیت موضوع انسداد چاه های غیر مجاز را دنبال می کند به طوری که از حدود ۱۵۰۰ چاه غیرمجاز استان تنها حدود ۱۴۰ چاه مسدود نشده مانده که در هفته های آینده این چاه ها نیز مسدود می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار