در حاشیه نشست خبری اداره کل محیط زیست استان قزوین چه گذشت؟؟
نشست خبری محیط زیست استان قزوین پیش از ظهر امروز با چهل دقیقه تاخیر مدیر کل محیط زیست استان قزوین در حالی آغاز شد که اصحاب رسانه می خواستند این اداره را ترک کنند.
کد خبر: ۶۱۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 13 June 2018

چهل دقیقه تاخیر مدیر کل؛ چهار ساعت هزینه برای خبرنگاران محیط زیست/تجمع کارگران پروژه راهسازی قزوین_ کلاچای در مقابل اداره کل محیط زیست قزوین

به گزارش تابناک قزوین،نشست خبری محیط زیست استان قزوین پیش از ظهر امروز با چهل دقیقه تاخیر مدیر کل محیط زیست استان قزوین در حالی آغاز شد که اصحاب رسانه می خواستند این اداره را ترک کنند در این بین،پیش از آن شاهد تجمع افرادی در مقابل استانداری قزوین و اداره محیط زیست بودیم که به دلیل پروژه زاهسازی قزوین-کلاچای بعد از مدت 5 سال فعالیت و کار صرف میلیاردها تومان هزینه به قیمت بیکار شدن صدها نفر به بهانه محیط زیست تعطیل شده بود.

در این تجمع کارگران با در دست داشتن پلاکارت و یادداشت هایی اعتراضات خود را بیان کردند.

«سفره نان کارگر خالی شد،کارگری که دلسوزتر از شما برای محیط زیست می باشد»، «مسوولان باید برای آسایش مردم تلاش کنند نه برای بیکار کردن آنها» و «مریض های ما قبل از رسیدن به بیمارستان در جاده مرگبار رازمیان تلف می شوند» از جمله اعتراضات این کارگران بود که در قالب بنر و پلاکارت عنوان کرده اند.

در راستای  پیگیری این موضوع خبرنگار  تابناک قزوین،به گفتگو با مدیر کل اداره محیط زیست استان قزوین پرداخت.

حسن پسندیده ضمن بیان بی اطلاعی از این تجمع کارگری اظهار کرد: پروژه قزوین_ کلاچای به دلیل تکمیل مطالعات ارزیابی زیست محیطی متوقف شده است از سوی دیگر، امروز یک جلسه به صورت کمیته فنی در خصوص این پروژه برگزار می شود که تصمیم گیری نهایی گرفته شده و اعلام خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: نتیجه نهایی این پروژه در نهایت تا یک هفته آینده به صورت قطعی اعلام خواهد شد.

گفتنی است اجرای پروژه ملی قزوین_کلاچای از چند سال گذشته آغاز شده و طول مسیر این پروژه حدود ۱۴۵ کیلومتر است که ۷۰ کیلومتر از آن در استان قزوین قرار دارد.

 مسیر اصلی این پروژه از مقابل دانشگاه آزاد قزوین آغاز و با عبور از روستاهای  باراجین، میزوج، ورتوان و موشقین به سمت رودخانه شاهرود رفته و پس از عبور از روی آن وارد دره هیر و ویار می شود.

این پروژه در مرز استان گیلان پس از عبور از تونل دو کیلومتری وارد دره منتهی به سه راهی گرمابدشت شده و به موازات رودخانه پلرود از بخش زیادس عبور کرده و پس از طول لات به صورت کنارگذر از غرب رحیم آباد می گذرد و به ورودی کلاچای از سمت غرب ختم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار