استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: برای موفقیت در این طرح کارکرد مدیران اجرایی در بازآفرینی شهری نباید مغایرتی با زندگی مردم داشته باشد.
کد خبر: ۶۱۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 14 June 2018

کارکرد مدیران اجرایی در باز آفرینی شهری مغایرتی با زندگی مردم نداشته باشد

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی "در جلسه ستاد بازآفرینی استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت برنامه بازآفرینی محله های شهری، مقام معظم رهبری در ابتدا به آن ورود پیدا کردند و در مرحله بعد رئیس جمهور نیز اجرای این برنامه را در یک برنامه زنده تلویزیونی ابلاغ کردند.

به گفته وی، آن چنانکه در طرح های آمایش به سه عنصر انسان، فضا و فعالیت توجه می شود باید در طرح ملی بازآفرینی شهری نیز به این عناصر توجه کرده و برای آنها برنامه ریزی شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه در برنامه ریزی برای زندگی مردم باید همه جوانب را در نظر گرفت و به تمام شئون رفاهی توجه شود، اظهار کرد: در این طرح حتی تغییر رفتار انسان ها و فرهنگ زندگی نیز مورد توجه قرار گیرد .

زاهدای ادامه داد: برنامه ملی بازآفرینی تکمیل کننده سه برنامه مورد اجرا شده در کشور بوده اما برای تجمیع اقدام های مشترک در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، خدماتی، سیاسی، انتظامی و امنیتی نیازمند فرآیندهای جدید هستیم.

وی با اشاره به اینکه بدون مشارکت مردم اجرای این طرح امکان پذیر نبوده و اگر هر نوع اقدامی بدون در نظر گرفتن ساختار روحی و رفتار پیچیده انسان ها اجرا شود، ابتر خواهد ماند، افزود: برای موفقیت در این طرح کارکرد مدیران اجرایی در بازآفرینی شهری نباید مغایرتی با زندگی مردم داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به قراردادهای منعقد شده در زمینه بازآفرینی شهری میان دستگاه های استان، اظهار داشت: تعهدات و توافقات گذشته در این زمینه باید مورد پیگیری قرار گرفته و دستگاه ها نیز به وظایف خود در این خصوص پایبند باشند.

استاندار قزوین یادآور شد: پیش از آغاز طرح ملی بازآفرینی یک محله باید در ابتدا مطمئن باشیم که کار به پایان می رسد در غیر این صورت با رها کردن آن باعث نارضایتی مردم و ایجاد آسیب اجتماعی می شویم. 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار