مدیرکل کمیته امداد استان قزوين:
در آستانه عيد سعيد فطر و در عيد بندگي، بيش از 100 هزار پاكت براي جمع آوري زكات فطريه در اقصي نقاط استان و در ميان اقشار مختلف مردم توزيع مي شود.
کد خبر: ۶۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 14 June 2018

بیش از 100 هزار پاکت زکات فطره در قزوین توزیع می‌شود

به گزارش تابناک قزوین،مجيد مومني، مديركل كميته امداد استان قزوين اظهار کرد: در آستانه عید سعید فطر بیش از 100 هزار پاکت به منظور جمع‌آوری زکات فطره مردم مومن در استان توزیع می شود.

وي با اشاره به اینکه امسال در تمامی مکان‌هایی‌ که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود صندوق جمع‌آوری زکات فطره‌ وجود دارد، ادامه داد: تنها كميته امداد اجازه شرعي جمع اوري زكات را دارد و براساس تصميم اتخاذ شده لازم است ساير موسسات خيريه نيز با نظارت و صندوق هاي متحدالشكل در مكان هاي اقامه نمازط عيد سعيد فطر حضور يابند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: زكات فطريه مبلغي پول اهدايي از سوي مردم نيست بلكه جزو وجوه شرعي است كه بايد جمع آوري و هزينه كرد آن با دقت و الزامات شرعي صورت گيرد كه كميته امداد ضمن رعايت اين موارد، مسائل قانوني را نيز لحاظ مي كند.

وی اعلام کرد : علاوه بر روش های فوق ، مردم مومن و خداجو می توانند فطریه خود را به صورت الکترونیکی و از طریق استفاده از سامانه تلفن گویای 33808 و یا شماره گیری کد مهربانی #028*8877* شبكه همراه و همچنین از طريق شماره کارت مجازی 6273811111997364  پرداخت كنند.

مومنی با تاکید بر اینکه وجوه جمع‌آوری، در کمترین زمان ممکن میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: بر اساس برنامه ‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده ، مبالغ فطریه متناسب با نیاز و اولویت‌ خانواده های تحت حمایت و در راستای توانمندسازی ورفع مشکلات اساسی ولی نعمتان در بخش مسکن، درمان، جهیزیه و ... هزینه خواهد شد.v

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار