مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۲۰ روز از ماه مبارک رمضان بیش از هزار نفر از مردم نیکوکار و خیر استان قزوین به جمع حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین پیوستند.
کد خبر: ۶۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 14 June 2018

یک هزار قزوینی به حامیان طرح های کمیته امداد پیوستند

به گزارش تابناک قزوین،مجید مومنی با تقدیر از حضور حامیان در طرح های مختلف کمیته امداد برای خدمت به نیازمندان اظهار کرد: امروز شاهد دستان گرمی هستیم که در اقصی نقاط استان دستگیر مددجویان هستند.

وی افزود: طی ۲۰ روز از ماه مبارک رمضان بیش از هزار نفر از مردم نیکوکار و خیر استان قزوین به جمع حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین روحیه نیکوکاری را تابع ثروت و دارایی ندانست و گفت: امروز در میان جامعه کارگری، کارمندی، مشاغل آزاد و افراد با توانایی های مختلف شاهد مشارکت در طرح های خدمت رسانی کمیته امداد امام (ره) هستیم.

وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام به برند و شاخصی در کار این نهاد تبدیل شده است و به برکت همین حضور مردم و مشارکت های آنهاست که از سال گذشته برنامه ریزی برای خانه دار کردن ایتام در استان را آغاز کردیم و مقرر شد تا پایان سال ۹۷ یتیم بدون مسکن نداشته باشیم.

مومنی اعلام کرد: سال گذشته هزار و ۶۸۱ یتیم در استان قزوین تحت حمایت این نهاد بود که ۱۸ هزار و ۷۰۶ یتیم برای کمک به این ایتام با کمیته امام خمینی (ره) همکاری داشتند.

وی خبر داد: مجموع کمک های حامیان در طرح اکرام ایتام بیش از هشت میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان بود که متوسط سرانه کمک حامیان بیش از ۳۷ هزار تومان و متوسط دریافتی ایتام از محل کمک حامیان ۴۱۷ هزار تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی براساس ضوابط و قوانین اظهارکرد: هر یتیم دارای شناسه است که حساب بانکی و کد شناساسی آن را نشان می دهد و کمک های حامیان از طریق شماره شناسه به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح محسنین گفت: طرح اکرام محسنین نیز برای فرزندانی اجرا می شود که از نعمت پدر محروم نیستند ولی به لحاظ بیماری، از کارافتادگی و یا بدسرپرستی دارای تنگناهای مالی هستند.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار