همزمان با هفته (21 الی27خرداد) جهاد کشاورزی در مراسمی با حضور معاون فرمانداری، کارکنان و مسئولان جهاد کشاورزی ، جمعی از مدیران بخش کشاورزی و تعدادی از خانواده های معظم شهدا گلزار شهدای جهادگر شهرستان ابرکوه امروز پنجشنبه گلباران و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۶۱۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 14 June 2018

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در این مراسم افزود: امنیت و آسایش ما مدیون خون شهداست که باید یاد و خاطره آنها را برای همیشه در جامعه زنده و جاوید نگهداریم .
حجت الاسلام سید کاظم دشت آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و جهادگران شهید افزود: شهدا سرمایه های این مرز و بوم هستند و با ادامه راه آنها ارزشهای انقلاب را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه نباید تلاشهای جهادگران که سنگر سازان بی سنگر بودند را از یاد ببریم، اظهار کرد: شهدا در دفاع از نظام و انقلاب پرچمی را بلند کردند که همچنان توسط مسئولان افراشته بماند. 
مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه افزود: جهادگران نقش تاثیر گذاری در دوران دفاع مقدس داشتند .
مهدی غیب الهی ادامه داد: صبر و استقامت خانواده های شهدا ستودنی است، با صبر و استقامت این عزیزان شاهد پیشرفت و امنیت در کشور هستیم.
وی به بخشی از فعالیت های این نهاد اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از تبعات خشکسالی و بی آبی ،تلاشهای خوبی برای استفاده بهینه آب شده است.
غیب الهی ، مدیریت برداشت آب از 648 حلقه چاه کشاورزی با تجهیز 90درصد به کنتورهای هوشمند ، تجهیز بیش از سه هزار هکتار باغ و اراضی به سیستم آبیاری نوین ، توسعه کاشت محصول گلخانه ای و کم آبخواه را بخشی از فعالیت ها برشمرد.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار