مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اعلام کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین با ویژه‌برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» تعطیلات عید سعید فطر راه همراه مخاطبان خواهند بود.
کد خبر: ۶۱۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 14 June 2018

پخش جشن‌های «نور باران» و «شکرانه» از صداوسیمای مرکز قزوین

به گزارش تابناک قزوین،ابوالفضل معصومی‌فر اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» باهدف پاسداشت عید سعید فطر، شکرگزاری یک ماه روزه‌داری و بندگی، همراهی با مردم در جشن عید سعید فطر و ایجاد فضایی عیدانه و شادمانه در جامعه، تقویت سنت حسنه صله‌رحم و آشنایی با آداب‌ورسوم مسلمانان جهان در عید سعید فطر از شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.


وی افزود: ویژه‌برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» دارای بخش‌های مختلفی همچون گزارش مردمی، گزارش از جشن‌های عید فطر، نمایش رادیویی، گفتگو با هنرمندان، شعرخوانی، مسابقه و گفتگوی تلفنی با گزارشگران مراکز استان‌های کشور در مورد آداب‌ورسوم مردم نقاط مختلف ایران است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین  اعلام کرد: ویژه‌برنامه تلویزیونی «نورباران» به تهیه‌کنندگی محسن آقالر از ساعت 10 تا 11 روز عید فطر از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود و ویژه‌برنامه «شکرانه» هم به تهیه‌کنندگی کوروش دهخدانیا از ساعت 9:30 تا 11 در تعطیلات عید فطر از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار