تخلفات مشهود در بازار سکه

ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی با انتقاد از وضعیت خرید و فروش سکه گفت: سازمان بازرسی به طور جدی به این موضوعات ورود کرده است. وی افزود: بازار سکه، خودرو، مسکن و ارز چهار بازاری است که سازمان بازرسی به آن ورود کرده است. در رابطه با سکه هفت میلیون و ششصد هزار ثبت نام سکه داشتیم که ۵۰ نفر، پنج درصد این سکه ها را در اختیار دارند و هر سکه ای یک‌ میلیون سود دارد.

  ماجرای ارسال پیامک‌ها به نمایندگان

لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم و بررسی آن در مجلس از همان ابتدا مجلس را به دو قطب مخالف و موافق تقسیم کرد. مخالفان معتقد بودند که پیوستن به این کنوانسیون منافع کشور را به خطر می اندازد، اما موافقان، تصویب این لایحه را از این جهت به نفع منافع کشور می‌دانند که بهانه‌جویی‌های بانک‌های جهانی برای همکاری مالی با ایران به دلیل عدم شفافیت مالی را از بین می‌برد.

ایسنا در این باره نوشت: نقطه عطف بررسی این لایحه، دخالت جریان‌های خارج از مجلس است؛ ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز و تهدید نمایندگان در دفاتر کارشان، صدای نمایندگان موافق لایحه را درآورد. حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور می‌گوید که «برخی نمایندگان در جریان بررسی این لایحه به من گفتند که عده‌ای به دفاترشان در شهرستان‌ها مراجعه و آنها را تهدید کرده‌اند.»

آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز عید فطر، خطاب به نمایندگان مجلس گفت: حواستان جمع باشد که در تاریخ اسم‍‌‎تان دنبال مملکت‌فروشان نیاید و نگویند شما هم با تصویب FATF جزو مملکت‌فروشان بودید. اینجا جمهوری اسلامی است. این مردم خون دادند تا شما به مجلس رفتید. این حکومت با حکومت قاجار و پهلوی فرق دارد.

 علی مطهری در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: اگر بنا بود نمایندگان مجلس تشخیص‌های آقای علم الهدی را ملاک تصمیم‌های خود قرار دهند امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود و انقلاب اسلامی را دو دستی تقدیم آمریکا و اسرائیل کرده بودیم؛ چرا که همیشه انقلاب‌ها بیشترین ضربه را از ناحیه دوستان ناآگاه خود دریافت می‌کنند. ثانیا این گفته آقای علم الهدی شاید بتواند به کشف منشا پیامک‌های بعضا تهدیدآمیز ارسالی از مشهد برای نمایندگان در ایام طرح لایحه مرتبط با FATF کمک کند.»

خراسان نیز نوشت: موضوع ارسال پیامک به نمایندگان مجلس درباره موضوع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) همچنان از سوی برخی از چهره های سیاسی نزدیک به دولت دنبال می شود...

در همین حال غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره پیام های ارسال شده به نمایندگان برای تصویب نکردن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم به اعتماد آنلاین گفت: من تهدیدی از این پیامک‌ها ندیدم و بیشتر می‌توان آن را مطالبه‌ای با لحن تند دانست. وی در خصوص برخی اظهار نظر ها مبنی بر ارسال پیامک ها از مشهد، گفت: پیامک‌های مختلفی با کدهای مختلف برای بنده ارسال می‌شد. نوع پیامک‌ها فرق می‌کرد، پیامکی که از قم ارسال می‌شد محترمانه‌تر بود و از اصفهان، شیراز و خوزستان هم پیامک‌هایی داشتم. اما پیامک‌هایی که از مشهد ارسال می‌شد، تندتر بود.

محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس به ایلنا گفت: چون من عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه بودم بالای ۱۰۰۰ پیامک دریافتی داشتم که تقریبا هم فرمتی یکسان داشت. این پیامک‌ها هم برای مخالفین و هم برای موافقین این لایحه ارسال شده بود. جمالی نوبندگانی  درباره اینکه نمایندگان دیگر اظهار داشتند پیامک‌هایی که دریافت کردند تماما تهدید بوده است، گفت: تهدیداتی که به ما روا می‌داشتند بیشتر در موضوع تهدیدات عاطفی بود، تهدیداتی مثل اینکه خدا از سرتان نمی‌گذرد، هیچ تهدیدی به ضرب و شتم وجود نداشت، به علاوه در متن پیامک‌ها توهین یا ناسزا هم وجود نداشت.

 مجلس به دنبال حذف «مجوز» برای تجمعات

سه‌شنبه هفته گذشته، اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور در توضیح مصوبه دولت در مورد تعیین مکان‎هایی برای برگزاری تجمعات، نیاز به صدور مجوز برای این دست اقدامات را ضروری دانسته بود. اما ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات طرح اصل بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، گفته است: بر اساس این طرح دیگر نیازی به اخذ مجوز برای برگزاری تجمع نیست.

لاریجانی ریسک نمی‌کند

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: وضعیت لاریجانی برای 1400 شکننده‌تر خواهد بود. پیش‌بینی‌ من این است که لاریجانی برای 1400 به میدان رقابت‌ها نیاید و سال آینده نامزد انتخابات مجلس شود تا همان پست ریاست مجلس را برای خود نگه دارد. او با بیان اینکه «انتخابات 1400 خیلی دوقطبی‌‌تر از انتخابات 96 خواهد بود» به «اعتمادآنلاین» گفت: «اینکه نامزد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان چه کسی باشد بحث دیگری است. اما اتفاقات انتخابات هیات رئیسه مجلس نشان داد که آقای لاریجانی ... نیازمند رای کسانی است که در سال‌های اخیر آن جریان‌ را محکوم می‌کرده؛ یعنی جبهه پایداری و طرفداران آقای احمدی‌نژاد.» عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات گفت: «آقای لاریجانی مثل قالیباف و رئیسی نیست و ریسک نمی‌کند. او حتماً در انتخاباتی نامزد ریاست‌جمهوری می‌شود که پیروز آن انتخابات شود».

کفن‌پوشی را نمی توان از جامعه پاک کرد

محمد غرضی به نامه نیوز گفت: امتیاز طلبی کفن پوش محرز است، امتیاز طلبی چپ نیز محرز است بنابراین فرقی با هم نمی کنند چون هر دو امتیاز طلب هستند. امروز دولت و مجلس چپ است اما وضع کشور به چه صورت است؟ قبلا هم که عکس این بود نتیجه کارشان را دیدیم. بارها گفتم چپ نمی تواند دولت و راست نمی تواند ملت نگه دارد؛ هر دو وقتی قدرت را می گیرند درست همان کاری را می کنند که قبلی ها می کردند، وقتی این روال ادامه پیدا کند جامعه در دعوای چپ و راست کم کم حالت بی شکل می گیرد و می گذارد آنها با هم دعوا کنند.

تعریف یا انتقاد نسبت به مداحی میثم مطیعی

«میثم مطیعی» مداح اهل بیت در مراسم نماز عید فطر، اشعاری در مدح ماه مبارک رمضان، توجه مسوولان به مشکلات اقتصادی، بدعهدی آمریکا، تجربه پرهزینه برجام، توجه به اقتصادی مقاومتی به جای اقتصادی نفتی و...را خواند.

مخاطب ابیات او کسانی بودند که در صف اول نشسته بودند. اما صف‌اولی‌های امسال چه کسانی بودند؟ به گزارش ایلنا، علاوه بر حسن روحانی، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، سیدحسن خمینی و سیدعلی خمینی، محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهور، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، سیدمحمود شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران، غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، امامی‌کاشانی، خطیب موقت نماز جمعه تهران، محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، سردار رحیم صفوی، مشاور رهبر انقلاب در امور نظامی، سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسین سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش، دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، وحید حقانیان، کیومرث احمدی، فرمانده نیروی زمینی ارتش در صف اول نمازگران نماز عید فطر حضور داشتند.

همچنین سردار نقدی، اسماعیلی، رئیس دادگستری استان تهران، سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سعید جلیلی، ‌علوی، وزیر اطلاعات، جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران، مهدی چمران، جهانگیری، معاون‌اول رئیس‌جمهور، مصباحی‌مقدم، محسن‌اژه‌ای معاون‌اول قوه ‌قضائیه، قالیباف، علی مطهری، سیداحمد خاتمی، حاجی‌بابایی، سردار سلیمانی، ابوترابی‌فرد، سردار اشتری، محمدرضا عارف، علی‌اکبر صالحی، سردار وحیدی، میرسلیم، سردار حاجی‌زاده، غفوری‌فرد و تقوی از چهره‌هایی بودند که در صف‌های بعدی به اقامه نماز پرداختند.

در همین رابطه روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «پشت پرده اشعار مطیعی مداح» نوشت:«باز هم تریبونی برای دلواپسان؛ باز هم در روزی که همگان طلب وحدت می‌کنند و تریبون‌داران دلواپس در مسیر تضعیف وحدت شعرخوانی می‌کنند و باز هم میثم مطیعی! مداحی که برای کسب شهرت راهی جز هجمه به آنانی پیدا نکرد که مورد تایید اکثریت افراد جامعه هستند. او شعرخوانی می‌کند و اندکی احسنت‌گویان او را تشویق می‌کنند تا به‌ زعم خودشان، انتقادات پنهان بماند. البته باید در نظر داشت که از این مداح نباید انتظار حمایت از دولت و دکتر حسن روحانی داشت چرا که طیف‌های گسترده‌ای در دانشگاه امام صادق برای عدم موفقیت او در سال‌های ۹۲ و ۹۶ تلاش کرده بودند».

روزنامه شرق نیز در مطلبی با عنوان «کنایه به صف اول در نماز عید فطر» نوشت:  «مطیعی در نماز عید فطر امسال باز با ترجیع‌بند «صف اول» با حرکاتی که به اشعارش شور حماسی می‌داد، مجددا دوباره به رئیس‌جمهور و دولت تاخت و باز هم برجام را مورد نقد قرار داد... صف اول از عید فطر سال ۹۶ آغاز شد. مطیعی قبل از خطبه‌های عید فطر سال گذشته شعری را با ترجیع‌بند «صف اول» خوانده بود که با واکنش‌های جدی‌تری نسبت به امسال مواجه شد... ».

روزنامه جمهوری اسلامی نیز در مطلبی نوشت: «شعرخوانی علیه دولت در نماز عید فطر تهران امسال هم برای دومین سال پیاپی ادامه یافت. این‌بار مداح جوان به جای آنکه به ترامپ که آمریکا را از برجام خارج کرد حمله کند، خودی ها را زیر آتش گرفت».

 نامه تعدادی از فعالان سیاسی کشور برای مذاکره با ترامپ

اعتماد نوشت: روز گذشته تعدادی از فعالان سیاسی خواستار بازنگری در تصمیمات اساسی و مذاکره مستقیم با امریکا شدند. نویسندگان این نامه از مسوولان تصمیم‌گیر نظام خواسته‌اند «فارغ از جنگ‌های روانی کاخ سفید با یک تصمیم ملی اعلام کند که حاضر به انجام مذاکرات بدون قید و شرط با امریکاست تا قدمی در راه‌حل مشکلات و اختلافات برداشته شود». در این نامه تاکید شده که این مذاکرات «می‌تواند با قدرت و از موضع حفظ منافع ملی دنبال شود» و «در صورت هرگونه زیاده‌خواهی یا عدم ارایه تضمین برای پابرجا ماندن تعهدات، راه بازگشت همیشه باز است».

 از امضا‌کنندگان این نامه می‌توان به غلامحسین کرباسچی، احمد منتظری، ابوالفضل بازرگان، جلال جلالی‌زاده، جمیله کدیور، صدیقه وسمقی، حسن فرشتیان، رضا علیجانی، حسین کروبی، عیسی سحرخیز، حسن امینی، محمدصادق جوادی‌حصار، علی کشتگر، ویدا فرهودی، حمید آصفی و بهروز خلیق اشاره کرد.

حمیدرضا آصفی سخنگوی وزارت امور خارجه دولت اصلاحات در گفت‌‌وگو با  تسنیم با اشاره به نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان با اپوزیسیون خارج کشور به مسئولان عالی نظام برای مذاکره مستقیم با ترامپ، گفت: بین امضاء کنندگان این نامه، فردی با عنوان آصفی نیز وجود دارد که بنده ایشان را اصلاً نمی‌شناسم و به هیچ عنوان چنین نامه‌ای را ندیده و امضا نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه درخواست‌ مذاکره مستقیم با ترامپ به هیچ‌ عنوان قابل قبول نیست، تصریح کرد: تجربیات ما می‌گوید که دولت آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و این شرایط برای ترامپ مضاعف است.

با کفش وارد نشوید!

حسین شریعتمداری امروز در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت: در حالی که شرکت آمریکایی نایک از تامین کفش‌های ورزشی تیم ملی ایران خود‌داری و این تصمیم را به صراحت اعلام کرد، متاسفانه برخی اعضای تیم ملی کشورمان با پوشیدن کفش‌های «نایک» در میدان حاضر شدند! و حال آنکه کمترین انتظار از آنها این بود که برای اعلام همبستگی ملی و احترام به هموطنان خویش از پوشیدن این کفش‌هاخود‌داری کنند و با این اقدام ناپسند خود به مردم کشورشان اهانت نکنند!... شریعتمداری در ادامه می نویسد: « {بازیکنان تیم ملی لازم است}بعد از حضور در میدان بعدی مسابقه، در مقابل چشم تماشاگران حاضر در استادیوم و کسانی که از طریق دوربین‌های تلویزیونی مسابقات را دنبال می‌کنند، کفش‌های نایک را به اطراف میدان مسابقه پرتاب کرده و دور بیندازند که از فرزندان ایران اسلامی جز این انتظار نمی‌رود».

انتقادات نسبت به وضعیت اقتصادی و سخنان رئیس جمهور در دیدار با رسانه ها

جمشید عدالتیان، عضو اتاق ایران هم درباره علل نابسامانی بازار ارز، سکه، خودرو، مسکن و مواد غذایی به نامه نیوز گفت: به نظر من زمام امور اقتصادی از دست دولت خارج شده و این مسئله همه سیستم را به هم ریخته است... دولت نیز مسائل را می بیند و اصلا به روی خودش نمی آورد. عضو اتاق ایران اظهار کرد: البته درباره خودشان درست می گویند وضعیت فعلی برای دولتمردان عادی است چون حقوق ثابت خود را می گیرند، مسافرت شان را می روند و ارز 4200 تومان دریافت می کنند اما کارخانجات مملکت همه خوابیده اند و تولید ندارند. وی درباره جنگ روانی خواندن وضعیت کنونی از سوی رئیس جمهور افزود: این حرف ها چیست و جنگ روانی کدام است؟ کارها کاملا خوابیده و 3 ماه تولید نداشتیم چون مواد اولیه نیست.

 

 کیهان هم نوشت: درباره سخنان آقای روحانی چند ملاحظه قابل توجه است. نخست اینکه دولت در امر آمارسازی، سعی بر سیاه‌نمایی علیه دولت قبل از خود و سفیدنمایی عملکرد خود دارد حال آن که واقعیت‌ها بعضا 180 درجه خلاف این است... اصل جنگ روانی دشمن حرف درستی است اما آنچه این حربه دشمن را موثر می‌کند، سوءتدبیر‌های دولت است.

روزنامه اصلاح طلب جهان‌صنعت هم نوشت: حوادث دی ماه و موج اعتراضات نشان داد که اگرچه بخشی از این حرکات و حملات به دولت می‌تواند ناشی از برنامه‌ریزی عده‌ای از جریان‌های سیاسی در کشور باشد اما بخش دیگر آن ناشی از عدم رضایت مردم از وضعیت اقتصادی و اجرایی نشدن انتظاراتی است که مردم با انتخاب روحانی داشتند‌. اگرچه موج اعتراضات در نهایت خاموش شد اما مطالبات مردم سر جایش به قوت باقی ماند‌؛ اعتراضاتی که اگرچه هزینه‌هایی برای معترضان و دولت به جا گذاشت ولی مسوولان دولتی معتقد بودند توانسته‌اند آن را به خوبی کنترل کنند‌. با این حال ادامه‌دار شدن گرانی ارز در ماه‌های بعدی و افزایش قیمت انواع و اقسام کالا، تجمعات کوچک و بزرگ را در گوشه و کنار کشور رقم زد‌.

این روزنامه در ادامه با اشاره به سخنان هفته گذشته روحانی در دیدار با رسانه ها می نویسد: ... در حالی{روحانی} رسانه‌ها را به ایجاد جنگ روانی متهم کرد و آنها را مسبب وضع موجود دانست که خود وعده‌های انتخاباتی‌اش را فراموش کرده است‌...

 

جهان صنعت در سرمقاله خود نیز می نویسد: چرا روحانی خنجر را در ستون فقرات خود فرو می‌کند؟ در دوران هشت سال ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد همین مطبوعات و روزنامه‌هایی که با پول بخش خصوصی و تحت تحریم امکانات دولتی به حیات خود ادامه می‌دادند نه فقط شهروندان ایرانی را به فرا رسیدن روزهای خوب جمهوری اسلامی ایران امیدوار می‌کردند بلکه به مردم توصیه می‌نمودند که برای تغییر بعضی چیزها، اول باید برخی چیزهای دیگر تغییر کند... در حالی که مردم در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برند آیا تبدیل رسانه‌های مستقل به نسخه ایرانی محمدسعید الصحاف (وزیر تبلیغات صدام حسین) راه‌حل امیدبخش و مناسبی است؟ آیا این رفتار همین باقی مانده اعتبار نشریات مستقل را نابود نمی‌سازد؟... آقای روحانی علت گرایش مردم به رسانه‌های بیگانه عملکرد شماست؛ شعارهایی که فقط برای جمع کردن رای بود نه برای اقدام. شما در جلسه آخر هیات دولت یازدهم صراحتا می‌گویید بله روحانی عوض شده است. آقای روحانی ما از بعد از رای‌گیری خرداد 96 فهمیدیم شما عوض شده‌اید، شما به خاطر برادرتان و یا هر دلیل دیگری از وعده‌هایتان برگشتید و با شعارهایتان فقط مردم را فریب دادید و رییس‌جمهور شدید.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: کار به جایی رسیده است که یک نماینده اصلاح‌طلب در مجلس بلند می‌شود و می‌گوید، خجالت می‌کشم بگویم از دولت حمایت کردم. حبیبی گفت: متاسفانه برخی مسئولان خسته، خستگی خود را به حساب مردم می‌گذارند. آقای روحانی با ترمیم کابینه باید فکری برای خستگی آنان بکند.

رسیدگی به حادثه تلخ ایرانشهر

در پی انتشار برخی اخبار با موضوع تعرض به تعدادی از بانوان هموطن در ایرانشهر، وزیر کشور به دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس شورای تامین استان، دستور داد به موازات اقدامات و پیگیری های مرجع قضائی، که برابر روند قانونی در جریان است، ضمن بررسی مضاعف و همه جانبه موضوع از طریق شورای تامین استان، گزارش دقیقی از ابعاد آن تهیه شده و در اولین زمان ممکن به استحضار مردم شریف استان علی الخصوص هموطنان عزیز شهرستان ایرانشهر رسانده شود.

رهایی 3 متهم پرونده مه‌آفرید از اعدام

غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عبدالرسول دری اصفهانی عضو تیم مذاکرات هسته‌ای که به اتهام جاسوسی به 5 سال حبس قطعی محکوم شده، چگونه در قالب عضو تیم مذاکرات هسته‌ای جاسوسی می‌کرده و اینکه پرونده مالی وی به کجا رسیده است اظهار کرد: پرونده دوم وی، یک مسئله مالی است که هنوز حکم صادر نشده است. در رابطه با پرونده اول وی نیز، حکم صادر و قطعی شده و اکنون نیز مشغول تحکمل کیفر است و در زندان به سر می‌برد و یک مرتبه هم مرخصی رفته و سر موعد نیز بازگشته است.

وقتی دو نماینده در آفساید قرار می‌گیرند

دو روز پیش بود که در آستانه اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و چند ساعت مانده به رویارویی ملی‌پوشان ایرانی با تیم ملی فوتبال مراکش (مغرب)، توئیت محمد القاضی، ورزشکار دونده فلسطینی در حمایت از چهار تیم عربی حاضر در مسابقات، برای برخی‌ها، خبرساز یا به عبارت بهتر «خوراک‌ساز» شد. ساعاتی بعد مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب مجلس و عضو فراکسیون امید، با اشاره به توئیت القاضی، در صفحه توئیتر خود اینطور نوشت: « هرچند فدراسیون فوتبال فلسطین به نادرستی از مراکش و عربستان و مصر حمایت کرد، اما خداوند بزرگ سرنوشت مسابقات را به گونه‌ای دیگر رقم زد...»!

مهر در این باره نوشت: اما این نماینده علوم سیاسی خوانده مجلس متوجه نبود که صاحب این توئیت، فقط یک ورزشکار فلسطینی است، نه «فدراسیون فوتبال فلسطین»، اما جالب‌تر از او، همراهی غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی {نیز} در توئیت خود نوشت: «گرچه فدراسیون فوتبال فلسطین طبق معمول، نامردی کرد و از مراکش حمایت کرد تا به خیال خودش تیم ملی فوتبال ایران را بدون حامی کنه و صدای و سیمای میلی هم به کمکش اومد و سعی داشت نشون بده تیم ملی در سن‌پترزبورگ تماشاگر نداره! ولی تنها خدا بود که یوزپلنگان ایرانی را تنها نگذاشت و با گل به خودی، دل میلیون‌ها ایرانی داخل و خارج از کشور رو شاد کرد تا ثابت کنه مظلوم کیست»!

اصرار عجیب این دو نماینده - مخصوصا کواکبیان که عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه هم هست! - برای خبرسازی و زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال فلسطین، باعث شد تا محمد القاضی که توئیتش عیار اطلاعات این دو نماینده را مشخص کرده بود، بار دیگر به صحنه آمده و در توئیت دیگری به تنویر موضوع و حمایت از جمهوری اسلامی ایران بپردازد. وی در پست جدید خود با اشاره به صبغه و سابقه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با انتشار عکس عکاس خبرگزاری مهر از حمایت تماشاچیان فلسطینی از تیم ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ، نوشت: «ما شما را دوست داریم و برایتان آرزوی توفیق می‌کنیم، این فقط فوتبال است، صداقت ما از آن مهمتر و بزرگتر است».