رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
ئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از حمایت شهرداری قزوین از طرح ها و ایده های نو هنرمندان برای ارتقای سطح فرهنگ شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 18 June 2018

شهرداری قزوین از طرح ها و ایده های نو هنرمندان حمایت می کند

به گزارش تابناک قزوین،محمد درافشانی روز دوشنبه در پنجمین جلسه از سلسله نشست های هم اندیشی با انجمن های هنری قزوین که با حضور اعضای انجمن هنرهای نمایشی دفتر قزوین برگزار شد از انجمن هنرهای نمایشی دفتر قزوین خواست تا برنامه های این انجمن را جهت بررسی و اولویت بندی برنامه ها و اعلام نوع همکاری سازمان با این انجمن به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اعلام کنند.

وی افزود: اولویت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین حمایت از برنامه هایی است که دارای محتوای فرهنگ شهروندی باشد و از این برنامه ها حمایت بیشتری صورت خواهد گرفت.

درافشانی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با هماهنگی انجمن های هنری شهر قزوین برنامه های خوبی را در راستای توسعه سطح فرهنگ قزوین در سال ۹۷ برای شهروندان اجرا کنیم و قدم های مثبتی را در حوزه فرهنگ و هنر کهن شهر تاریخی قزوین برداریم.

به گفته وی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری متولی اصلی در حوزه فرهنگ نیست ولی در حد توان خود از هنرمندان شهر حمایت خواهد کرد.

درافشانی ادامه داد:هنر نمایش به ویژه تئاتر خیابانی از ظرفیت و پتاسیل های خوبی جهت انتقال آموزه های فرهنگ شهروندی به شهروندان است و خوشبختانه در این حوزه شهر قزوین از ظرفیت ها و پتانسیل های انسانی خوبی برخوردار است.

ایزدفر، رئیس انجمن هنرهای نمایشی دفتر قزوین نیز در این نشست گفت:تئاتر هنری است که با اجتماع و آسیب های اجتماعی ارتباط تنگاتنگی دارد، هنر نمایش دانش هنر اجتماعی است که به آسیب های اجتماعی، اضطراب های انسانی و ... می پردازد، لذا می تواند گام های مثبتی را در حوزه ارتقای سطح فرهنگ شهروندی بردارد.

ناصر ایزدفر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بابت برگزاری این نشست تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد با همکاری شهرداری در حوزه فرهنگ و هنر قدم های مثبتی برداشته شود.

در این نشست اعضای انجمن هنرهای نمایشی دفتر قزوین به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار