رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای حمایت از مشاغل زنان روستایی و همچنین تولید 33 صندوق خرد زنان روستایی در استان قزوین راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۲۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 18 June 2018

راه‌اندازی 33 صندوق خرد زنان روستایی در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه در دیدار با مدیر شعب یکی از بانک‌های استان قزوین اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی این صندوق‌های اعتباری به لحاظ دسترسی سریع زنان روستایی به منابع اعتباری مطمئن و به‌موقع است که یکی از این منابع اعتباری بانک‌ها هستند.

وی هدف از تشکیل این صندوق‌ها را؛ ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان روستایی از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی، تجمیع پس‌انداز خانوارهای روستایی در جهت تأمین مالی فعالیت‌های درآمدزا و افزایش درآمد خانوارهای کم‌درآمد از طریق پرداخت وام‌های کوچک برای اشتغال کوچک خانگی دانست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به ویژگی‌های این صندوق‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی به لحاظ دسترسی سریع زنان روستایی به منابع اعتباری مطمئن و به‌موقع می‌تواند به‌عنوان پایه‌ای جهت تحقق پروژه‌های دیگر ازجمله پروژه‌های کارآفرینی، تشکیل تعاونی، اشتغال‌زایی و دیگر تشکل‌های اقتصادی زنان باشد.

وی گفت: با همکاری بانک‌ها و پرداخت تسهیلات با نرخ سود پایین می‌توان زمینه اشتغال و تولید را در مناطق روستایی فراهم کرد.

خمسه در پایان ‌بر آمادگی این سازمان برای همکاری با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات ویژه برای بهره‌برداران بخش کشاورزی و کارکنان این سازمان تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار