رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک خبرداد:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از ضبط و معدوم‌سازی بیش از 10 تُن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 18 June 2018

معدوم شدن بیش از 10 تُن فرآورده خام دامی در آبیک

به گزارش تابناک قزوین،مرتضی یعقوبی در این باره اظهار کرد: با عنایت به اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان، بازرسین بهداشتی این اداره از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور 1 هزار و 168 مورد بازدید از این مراکز در سطح شهرستان به عمل آوردند که طی آن، 10 هزار و 543 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل‌مصرف و تاریخ گذشته را در بازدید از مراکز عرضه و شرکت‌های بسته‌بندی و کشتارگاه‌های دام و طیور جمع‌آوری و از چرخه مصرف خارج کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک بیان کرد: طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ابتدای ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد که بر این اساس 2 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

یعقوبی توضیح داد: واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل فروشگاه‌های مرغ و ماهی، قصابی‌ها، کشتارگاه‌ها و رستوران‌ها، موظف‌اند تا محصولی با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند و در صورت عرضه محصول تاریخ گذشته، اداره دامپزشکی برخوردی قانونی با واحد متخلف خواهد داشت و در برخورد با تخلفاتی که با سلامت جامعه را نشانه می‌روند، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار