رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب از کشف راز جسد پنهان شده در بشکه ۲۲۰ لیتری در پشت بام یک منزل مسکونی در محله اسکندری شمالی خبر داد و گفت: زن ۴۳ ساله در اقدامی وحشتناک همسرش را به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده بود.
کد خبر: ۶۲۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 19 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، سرهنگ پیمان لطیفی در گفتگو با میزان درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته از طریق مرکز پیام یک مورد درگیری مشکوک به سامانه ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۴۸ تهران در محل حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه مامور حاضر در محل حادثه نشان می‌داد همسایه‌ای که مورد مشکوک درگیری خانوادگی را به کلانتری اعلام کرده بود مدعی بود از بعد از ظهر بوی تعفن همراه با سوختگی آسایش اهالی محل را مختل کرده است.

وی که ادعا می‌کرد به درگیری زن و شوهری که در همسایگی محل زندگی آن‌ها زندگی می‌کردند مشکوک است از ماموران درخواست کرد برا‌ی واکاوی ماجرای سوختگی با زن همسایه گفتگو کنند.

با حضور مامور کلانتری و در همان دقایق اولیه زن ۴۳ ساله که به شدت ترسیده بود بدون هیچ مقاومتی در برابر ماموران به قتل همسرش اعتراف کرد. با اعلام اعتراف زن بلافاصله بازپرس کشیک دادسرا در جریان حادثه قرار گرفت.

سرهنگ لطیفی با اعلام اینکه ساعت ۱۰ شب بازپرسی منافی آذر از دادسرای جناحی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و اکیپ پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شده بودند، افزود: قاتل در جریان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد از روز عید فطر با همسرش به دلیل اختلافات قبلی درگیر شده و روز حادثه، همسرش قبل از بیرون رفتن از خانه با وی دعوای شدیدی کرده بود. بعد از ورود مقتول به خانه، زن ۴۳ ساله وی را با استفاده از شیرموز که داخل آن چندین قرص ریخته بود مسموم کرده و بعد از بی حال شدن همسرش با استفاده از جسم سخت چندین ضربه به سر او وارد کرده بود.

قاتل در حضور بازپرس منافی آذر درباره جزئیات حادثه گفت: هر دو دخترم در زمان وقوع حادثه در خانه نبودند و برای شرکت در مراسم مهمانی به خانه یکی از اقوام رفته بودند بعد از قتل همسرم جسد وی را درون پتو پیچیده و تنهایی به پشت بام منتقل کردم. برای پنهان کردن جسد آن را داخل یک بشکه ۲۲۰ لیتری که از آن به عنوان مخزن ذخیره آب استفاده می‌کردیم داخل بشکه انداخته و با استفاده از بنزین اقدام به سوزاندن آن کردم.

متهم ادامه داد: سپس با استفاده از سیمان داخل بشکه را پر کردم غافل از اینکه یکی از همسایه‌ها به رفت و آمدم در پشت بام مشکوک شده و موضوع را با ماموران پلیس در میان گذاشته است پس از اعترافات متهم با دستور بازپرس ماموران آتش نشانی با استفاده از دستگاه هیدرولیکی اقدام به شکافتن بشکه کرده و موفق شدند بقایای جسد مرد ۵۸ ساله را از درون بشکه بیرون بیاورند.

با اجازه انتقال جسد به پزشکی قانونی از سوی بازپرس دادسرای جناحی متهم برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تحقیقات درباره این حادثه از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار