معاون سیاسی امنیتی استاندارتاکید کرد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار بر ضرورت مشارکت سازمان های مردم نهاد و نخبگان دانشگاهی در اجرای طرح مداخلات توانمند سازی محلات شهری و روستایی ،تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 19 June 2018

ضرورت مشارکت سازمان های مردم نهاد در طرح توانمند سازی محلات

به گزارش تابناک قزوین،"علیرضا آشناگر" معاون سیاسی امنیتی استانداری در دومین جلسه ستاد اجتماعی وفرهنگی مدیریت وساماندهی آسیب های اجتماعی استان با موضوع بررسی طرح مداخلات توانمند سازی محلات استان قزوین جهت کاهش آسیب های اجتماعی،اظهار کرد: تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی به دنبال حل معضلات اجتماعی هستند و در این راستا همراهی و مشارکت مردم، خیرین و تشکل های مردم نهاد نیز مورد نیاز است.


وی افزود: رای کاهش آسیب های اجتماعی، مداخلات بموقع، آموزش و اطلاع رسانی در رابطه با آسیب هایی از جمله اعتیاد، طلاق و ... به همکاری همه دستگاه های ذیربط نیاز است.


معاون سیاسی امنیتی استانداربا تاکید بر لزوم همکاری های بین بخشی برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: توجه به مداخلات بموقع و بین بخشی در کاهش آسیب ها نقش موثری دارد.


به گفته آشناگر، یکی از مطالبات جامعه توجه و تمرکز بر روی مسائل اجتماعی و فرهنگی است که در این راستا باید طرح هایی که شامل موضوعات مختلف اجتماعی می باشد، ارائه شود.


وی اضافه کرد: در این طرح ها باید به کودکان توجه ویژه ای شود زیرا که این قشر بسیار آسیب پذیرتر می باشند. 
معاون سیاسی استاندار اظهار داشت:طرح های ارائه شده باید اثربخش و هدفمند بوده ودر این راستا نگرانی در زمینه جذب اعتبارات وجود ندارد.


وی در ادامه با ابراز تاسف از عملکرد برخی دستگاه ها بیان کرد: با توجه به مکاتبات انجام شده و اعتباراتی که برای طرح های دستگاه ها در نظر گرفته شده متاسفانه برخی دستگاه طرح ها جدی و قابل اجرائی را ارائه نداده اند .
معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: توانمندسازی افراد محلات از طریق روش‌‎های مشارکتی و بر اساس تدوین و اجرای برنامه های مداخله‌ای از اهداف اجرای این طرح به شمار می‌آید .


گفتنی است،جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان با حضور آشناگرمعاون محترم سیاسی، اجتماعی و امنیتی، بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مرادیان مدیرکل محترم دفتر امور بانوان وخانواده استانداری و سایر اعضا ستاد در محل سالن جلسات باقرالعلوم برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار