مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین تحقق درخواست های رانندگان را نه گفتن به پرداخت کمیسیون اضافی غیر قانونی مطالبه شده از سوی شرکتهای حمل و نقل کالا و یا تولید کنندگان بار دانست.
کد خبر: ۶۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 19 June 2018

رانندگان از پرداخت حق کمیسیون اضافی به باربری‌ها خودداری کنند/با متخلفین موسسات حمل و نقل جاده ای برخورد خواهد شد

به گزارش تابناک قزوین،افشین پیرنون روز دوشنبه در جلسه بررسی مطالبات رانندگان بخش حمل و نقل کالای جاده ای که با حضور معاونین و نمایندگان امنیتی و انتظامی استانداری، فرمانداری شهرستان البرز، صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، سازمان تامین اجتماعی استان و روسای کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان قزوین برگزار شد،با اشاره به موضوعات اخذ کمیسیون اضافی توسط شرکتهای حمل و نقل و کارخانجات، اعمال افزایش ۲۰ درصدی نرخ تعرفه های حمل و نقل کالا از مبداء استان، برقراری یارانه تامین اجتماعی و تامین لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان با نازل ترین قیمت بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در شبکه حمل و نقل جاده ای به دلیل پیچیدگی و گستردگی آن عوامل مختلفی دخیل هستند و بخش تولید بدون تقویت این شبکه منجر به رونق اقتصاد نخواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ضمن تشریح تک تک مطالبات این بخش تصریح کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سال جاری در خصوص نظارت مستمر بر عملکرد و رسیدگی به موقع تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای برابر قوانین و مقررات جاری در صورت مشاهده هرگونه تخلفی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

پیرنون یادآور شد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای از رانندگان، عدم مسئولیت پذیری شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای در خصوص پرداخت کامل هزینه کرایه به راننده در مقصد حمل و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان از موراد مورد رسیدگی توسط بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

به گفته وی،به منظور تحقق مطالبات رانندگان حمل و نقل کالای جاده ای همکاری انجمن های صنفی و رانندگان در گام نخست نه گفتن این بخش به پرداخت کمیسیون اضافی از سوی شرکتهای حمل و نقل و مراکز عمده بار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار