معاون عمرانی استاندار:
معاون عمرانی استاندارگفت:با تولیدکنندگان آسفالت غیراستاندارد برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 19 June 2018

با تولیدکنندگان آسفالت غیراستاندارد برخورد جدی خواهد شد

به گزارش تابناک قزوین،"علی فرخزاد" در جلسه کارگروه استاندارد سازی کالا و خدمات با بیان مطالب فوق افزود: اعتبارات ما در حدی نیست که بتوانیم آسفالتی بی کیفیت تولید کنیم که بعد از مدت اندکی نیاز به ترمیم داشته باشد، حتی اگر ازاعتبارات نامحدود نیز برخوردار بودیم چنین کاری صلاح نبود.

وی افزود: در کمیته فنی ضوابط تولید آسفالت بازنگری شده و خیلی از شرایط برای تولید کنندگان سهل تر شده است، فلذا  تمامی تولید کنندگان ملزم به رعایت این ضوابط می باشند در غیر اینصورت حتی نیاز به قطع خدمات نیست بلکه می توانیم با توجه به مصوبه ای که در این خصوص داشته ایم نسبت به پلمب کارگاه تولید کننده اقدام کنیم.

 فرخزاد تاکید کرد: استانداری به عنوان یک مرجع ناظر حتما در خصوص  این موارد، اقدام کرده و بی تفاوت نخواهد ماند.

معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به اهمیت موضوع استاندارد سازی  و برای هم افزایی و ارتقای سطح خدمات می بایست ضمن هماهنگی لازم با کارگروهها از اهرمهای اجرایی موجود استفاده کرد، همچنین می توان در جلسات بعدی از انجمن ها و تشکل های مرتبط با موضوع دعوت به عمل آورد. 

وی با تاکید بر ظرفیت های بالای موجود در استان در زمینه های بازرسی، خاطر نشان کرد: برای تقویت شرکت های بازرسی می بایست از افراد بومی استفاده کرد. همچنین می بایست برای افزایش سطح استاندارد نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی عمومی و تخصصی اقدام نمود و در این زمینه برنامه ای تدوین کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور دستگاههای مختلف برگزار شد، گزارشات بازرسی های انجام شده از تجهیزات و زمین های بازی ارائه شد و مواردی چون اقدمات صورت گرفته در خصوص دریافت پروانه  شرکت های آسفالت، استقرار و تایید صلاحیت آزمایشگاهای تست مخازن CNG  و همچنین درخواست واحدهای تولید کننده آجر که علی رغم دریافت پروانه استاندارد متقاضی سهمیه  سوخت می باشند نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار