رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی با ادوات و دستگاه های کنترل سرمازدگی و نحوه کار آنها در سازمان جگهادکشاورزی استان قزوین بر پایا شد.
کد خبر: ۶۲۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 19 June 2018

نمایشگاه دستگاه های کنترل سرمازدگی در قزوین برپا شدبه گزارش تابناک قزوین، فاطمه خمسه در  بازدید از این نمایشگاه افزود:  نمایشگاهی از ادوات مربوط به کاهنده سرما و کنترل سرمازدگی در باغ ها در سازمان جهاد کشاورزی قزوین برپا شده است.

وی با بیان اینکه به باغداران قزوینی برای بازدید از این نمایشگاه اطلاع رسانی شده است،اظهار داشت: همه تولیدات حاضر در این نمایشگاه محصول شرکت های داخلی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان  ساخت : باغداران قزوینی می توانند با استفاده از تسهیلات بخش مکانیزاسیون نسبت به خرید وسایل گرمازا و کاهنده سرما به منظور مقابله با سرمازدگی و جلوگیری از ورود خسارت به باغات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امسال بیشتر باغات استان در پی سرمازدگی اواخر فرودین ماه دچار خسارت ۷۰ تا ۱۰۰ درصدی شدند،اظهار کرد: ادوات کنترل سرما می توانند تا حد زیادی از بروز خسارت به باغ ها جلوگیری کنند.

سرمای اواخر فروردین ماه امسال موجب آسیب دیدگی ۷۷ درصد باغ های استان قزوین شد و در مجموع نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد ریال به کشاورزی استان خسارت تحمیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار