رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش میزان کمک های مردمی به این نهاد خبر داد و گفت: آمار افزایش کمک های مردمی، نشان از این مهم دارد که اخبار رسانه های معاند، اعتماد مردم را به کمیته امداد کاهش نمی دهد.
کد خبر: ۶۲۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 20 June 2018

به گزارش تابناک : سید پرویز فتاح روز چهارشنبه با اشاره به انتشار اخبار کذب رسانه های معاند مبنی بر هزینه شدن کمک های مردمی کمیته امداد در دیگر کشورها افزود: آمار افزایش کمک های مردمی به ویژه در ایام ماه رمضان نشان از تاثیر نپذیرفتن مردم از این رسانه ها دارد.
فتاح، شیطنت شبکه ها و رسانه های معاند را همراستا با صهیونیست ها و استکبار جهانی دانست و گفت: این رسانه ها کارشان همین است و انتظار ما از دشمن، دشمنی است؛ آمار کمک های مردمی نشان داد مردم تحت تاثیر شبکه های معاند نیستند.

* رشد 30 درصدی جمع آوری فطریه
وی با اعلام اینکه در طرح جمع آوری فطریه، کمیته امداد 30 درصد رشد داشته و تا کنون 70 میلیارد تومان جمع آوری شده که هنوز این ارقام به پایان نرسیده است، گفت: در طرح اطعام جمع آوری کمک های مردم تا این لحظه 65 میلیارد تومان افزایش داشته که نسبت به سال قبل 100 درصد رشد داشته است.
وی درباره طرح اکرام افزود: تنها در ماه مبارک رمضان 80 هزار نفر حامی جدید برای کمک به کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست ثبت نام کردند که همه این موارد نشان می دهد همه مردم ایران به موضوع انفاق توجه جدی دارند و اعتماد کامل به کمیته امداد دارند.
فتاح اضافه کرد: مردم اطمینان دارند که منابع کمک های مالی از هیچ استانی و حتی شهری به استان و شهر دیگر منتقل نمی شود و تمام منابع جمع آوری شده در کشور برای نیازمندان همان منطقه هزینه می شود.
فتاح با اعلام اینکه سال گذشته 300 میلیارد تومان از صندوق صدقات کمیته امداد استخراج و در اختیار نیازمندان قرار گرفت، گفت: مردم خیر در طرح اکرام 530 میلیارد تومان در سال گذشته به کودک بی سرپرست و کودکانی که سرپرست ناتوان داشتند اهدا کردند که امسال رشد داشته است.
وی میزان زکات مردم که در اختیار کمیته امداد قرار گرفته شد را 350 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تمام این موارد انفاق است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار