مدیرکل ورزش و جوانان البرز از پاکسازی 70 کیلومتر از جاده چالوس در طرح پاکداشت طبیعت خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود چهار هزار نفر در این طرح مشارکت کنند.
کد خبر: ۶۲۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 20 June 2018

به گزارش تابناک : امیر غفرانی گفت: طرح پاکداشت طبیعت از سال 93 به ابتکار اداره کل ورزش و جوانان آغاز شد و در سال اول حدود هزار و 200 فعال محیط زیست در طرح مشارکت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز افزود: این طرح در 94 و 95 نیز اجرا شد و تعداد مشارکت کنندگان به دو هزار نفر در سال 94 و سه هزار و 800 نفر در سال 95 رسید.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین سال اجرای طرح پاکداشت طبیعت با تمرکز بر پاکسازی جاده چالوس است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال چهار هزار نفر در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: این طرح با حضور 170 سمن و با همکاری حفاظت محیط زیست، شهرداری کرج، پلیس راهور، راهداری، آموزش و پرورش و ... اجرا می‌شود و طی آن علاوه بر پاکسازی طبیعت برنامه‌های آموزشی مختلف، مسابقه عکاسی و یک مراسم پایانی نیز خواهد داشت.

غفرانی با بیان اینکه طرح پاکداشت طبیعت از ساعت 6 صبح روز جمعه یکم تیر ماه آغاز می‌شود، گفت: قرار است از ابتدای جاده چالوس تا کندوان در قالب 15 ایستگاه، 70 کیلومتر از مسیر پاکسازی شود.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار