طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و کشوری ،حمید زینالی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۶۲۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 23 June 2018

به گزارش تابناک قزوین،طی مراسمی با حضور قاسم رضائیان‌زاده معاون بهداشتی و پیشگیری، مومنی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، حمید زینالی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان قزوین معرفی شد.

نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه دامپزشکی است

حمید زینالی در این مراسم اظهار کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه دامپزشکی است و در کنار آن با استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی که توان بسیار ارزشمندی هستند می‌توان در پیشبرد برنامه‌ها موفق بود در این راستا تلاش می شود محیطی همراه با آرامش برای همه همکاران فراهم شود تا در انجام ماموریت های سنگین خود انگیزه لازم را داشته باشد.

مدیر کل دجدید دامپزشکی استان قزوین بیان کرد: در تامین سلامت غذایی مردم شبانه روز کار خواهیم کرد.

انتقال بازار پرندگان قزوین به خارج شهر از اهم اقدامات مدیر کل دامپزشکی سابق قزوین

بهمن نقیبی مدیرکل سابق دامپزشکی استان قزوین نیز در این مراسم حفظ سرمایه دامی، تضمین سلامت فرآورده‌ها و تعامل با همکاران را سه رکن اصلی  فعالیت‌های دامپزشکی دانست و گفت: این 3 رکن در راستای انجام وظایف و مأموریت‌ها از سوی مدیریت این اداره کل در پنج سال گذشته بوده است .

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و حذف مواد رنگی سرطان‌زا در تولید ماهی‌های قزل‌آلای الموت، این نوع ماهی با تولید سالانه 10 هزار تُن امروز تبدیل به یک برند در سطح منطقه شده است که پیش از آن توجهی به آن نمی‌شد.

به گفته نقیبی ،بعد از مدت‌ها پیگیری جدی بازار پرندگان قزوین به خارج از شهر منتقل می‌شود این طرح از سال 86 آغاز شده بود و سال 94-95 منبع بیماری‌های طیور از این مورد شکل گرفته بود که بخشی از اقدامات این اداره کل در سال‌های گذشته بوده است.

مدیر سابق دامپزشکی استان قزوین بیان کرد: طی سال‌های گذشته قزوین در امر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی سرآمد بسیاری از استان‌های کشور قرار داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار