رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با صدور حکمی «سعید پورایمانی» را به عنوان مسئول دبیرخانه دومین همایش بین المللی سواد رسانه در استان قزوین منصوب کرد.
کد خبر: ۶۲۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 23 June 2018

مسئول دبیرخانه همایش بین المللی سواد رسانه ای در قزوین منصوب شد

به گزارش تابناک قزوین،دبیرخانه دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای در قزوین به منظور استفاده از ظرفیت های مراکزعلمی- پژوهشی و افزایش مشارکت فعالان مجازی استان در قزوین ایجاد و طی حکمی سعید پورایمانی مدیر مرکز دیجیتال استان به عنوان مسئول دبیرخانه همایش در استان منصوب شد.

در حکم رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد آمده است: «امروز در شرایطی به سر می بریم که انقلاب اطلاعات و ارتباطات، مرزهای ملی را در نوردیده و تحولات شگرفی را در عرصه دو جهانی شدن، خلق بازار جهانی پیام و ایجاد جامعه شبکه ای رقم زده است.

حجم گسترده محتوای سالم و ناسالم، اطلاعات مفید و غیر مفید و اپلیکیشن ها و برنامه های ایمن و غیر ایمن از طریق شبکه‌های مجازی در دسترس همگان قرار گرفته است و در چنین شرایطی ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای، اطلاعاتی و دیجیتال به عنوان یک ساختار جدید سواد آموزی برای تقویت مهارت بهبود سبک زندگی در فضای مجازی و آشنایی با تهدیدهای فضای مجازی بیشتر از هر زمانی احساس می شود.

رسالت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم تحقق فضای مجازی سالم، مفید و ایمن است و این امر محقق نمی شود مگر با اجرای موفقیت آمیز طرح شامد و البته افزایش سواد مجازی عموم مردم از همین رو با توجه به تجارب ارزشمند و سابقه درخشان؛ جنابعالی را به عنوان «مسئول دبیرخانه دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی در استان قزوین» منصوب می نماییم.

دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی اواخر آبان ماه امسال با شعار «سواد مجازی و فضای مجازی سالم، مفید و ایمن» با حضور اهالی رسانه و مطبوعات، استادان علوم ارتباطات، دست اندرکاران فضای مجازی و رسانه های دیجیتال در تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار