استاندار قزوبن خبرداد:
استاندار قزوین گفت: با اختصاص اعتبار مطالعاتی در سال جاری زمینه عملیاتی شدن ساخت بندرخشک در قزوین بسرعت مهیا می شود.
کد خبر: ۶۲۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 23 June 2018
به گزارش تابناک قزوین ،"عبدالمحمد زاهدی"   در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: برای پیگیری دریافت مجوز بندر خشک و ایجاد بستر لازم باید بسرعت اقدامات لازم صورت گیرد و مدیرکل راه و شهرسازی مسئول مستقیم کار است.

وی افزود: یک اعتبار مطالعاتی برای سال جاری تامین خواهد شد تا کار عملیاتی شود و در این راستا بازدید از نمونه بندر خشک ایجاد شده در یزد هم می تواند مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تصریح کرد: با برگزاری یک کارگاه آموزشی برای مدیران استان باید فضای اقتصادی استان تسریم شده و همه در جیران اهمیت کار قرار گیرند و در این میان حضور رسانه ها نیز ضروری است.

زاهدی بیان کرد: با افزایش تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی دولتی و بخش خصوصی می توانیم این طرح را با سرعت بیشتری اجرا کنیم.

به گفته وی،با توجه به فرارسیدن تابستان و افزایش مصرف برق لازم است دستگاههای اجرایی و بانک های خصوصی نسبت به صرفه جویی به صورت جدی اقدام کنند تا از پیک تابستان بدون خاموشی سپری کنیم.

استاندار یادآورشد: اگر دستگاههای دولتی و بانکها مصرف انرژی بیش از حد داشته باشند اسامی آنها از سوی رسانه ها اعلام خواهد شد.

زاهدی تصریح کرد: ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در قزوین باید تسریع شود و به جای پیشنهاد افزایش سهمیه انرژی نسبت به دریافت مجوزهای جدید در ساخت نیروگاه اقدام شود.

وی یادآورشد: در خصوص مشکلات ارزی تولید کنندگان از سوی اتاق بازرگانی یک گزارش جامع تهیه شده که به تهران ارسال خواهد شد تا مسئولان فکری اساسی کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای زنجان لازم است نمایندگان قزوین هم حضور داشته باشند تا بتوانیم تسهیلات بیشتری برای استان دریافت کنیم.

به گفته وی، فضای کسب و کار در شرایط کنونی عوض شده و باید ما نیز بستر رونق این بخش را مهیا کنیم.

زاهدی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست از برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به صورت مستقل خودداری کرده و با استفاده از تورهای مجاز زمینه کمک به اقتصاد آژانس های مسافرتی را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار