اخبار کوتاه ورزشی؛
دیر کل ورزش و جوانان استان گفت: اسماعیل عبادی در رشته تیراندازی با کمان، تهمینه کربلایی در رشته پنچاک سیلات و فاطمه خدابنده لودر کبدی بانوان سه ورزشکاری هستند که در ترکیب تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نامشان قطعی شده است.
کد خبر: ۶۲۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 27 June 2018

ورزش استان در بازی های آسیایی ۶ نماینده دارد/دعوت فوتبالیست های تاکستانی و الوندی به اردوی تیم ملی

به گزارش تابناک قزوین، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این باره اظهار کرد: اسماعیل عبادی در رشته تیراندازی با کمان، تهمینه کربلایی در رشته پنچاک سیلات و فاطمه خدابنده لودر کبدی بانوان سه ورزشکاری هستند که در ترکیب تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نامشان قطعی شده است.

عباس علایی مقدم افزود: بهمن عسگری در کاراته و رضا و مهدی علیپور در سنگنوردی هم پیش از این مجوزحضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کرده بودند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته هایی مانند سپک تاکرا، فوتبال، والیبال و چند رشته ورزشی دیگر استان شانس کسب نماینده در بازی های آسیایی جاکاراتا ۲۰۱۸ دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: اسماعیل عبادی در رشته تیراندازی با کمان، تهمینه کربلایی در رشته پنچاک سیلات و فاطمه خدابنده لودر کبدی بانوان سه ورزشکاری هستند که در ترکیب تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نامشان قطعی شده است.

عباس علایی مقدم افزود: بهمن عسگری در کاراته و رضا و مهدی علیپور در سنگنوردی هم پیش از این مجوزحضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کرده بودند.وی خاطر نشان کرد: در رشته هایی مانند سپک تاکرا، فوتبال، والیبال و چند رشته ورزشی دیگر استان شانس کسب نماینده در بازی های آسیایی جاکاراتا ۲۰۱۸ دارد.

دعوت فوتبالیست های تاکستانی و الوندی به اردوی تیم ملی

حمیدرضا طاهرخانی از تاکستان و سید محمد خرم الحسینی از الوند به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امیدبرای شرکت در بازی های آسیایی جاکاراتا ۱۰ الی ۲۴ تیر ماه در مرکز ملی فوتبال تهران برگزار می شود.

طاهرخانی سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و قهرمانی لیگ برتر با تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد و خرم الحسینی هم در ترکیب تیم گسترش فولاد بازی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار