استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: تعامل دستگاه قضایی و انتظامی،ضامن امنیت اجتماعی است
کد خبر: ۶۲۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 30 June 2018

تعامل دستگاه قضایی و انتظامی،ضامن امنیت اجتماعی است

به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست مشترک انتظامی و قضایی که با حضور جمعی از مسئولان در مقر نیروی انتظامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: شهید بهشتی پایه گذار نهضتی نوین در دستگاه قضایی بود و امروز باید رویکردهای آن شهید پیگیری و عملی شود.

وی با اشاره به سالروز سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری هم بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی با کمک منافین تلاش کردند با تروش شخصیت های تاثیرگزار به نظام اسلامی آسیب بزنند اما با تربیت انسانهایی توانمند و متعهد این توطئه نیز خنثی شد.

استاندار یادآورشد: در سال 60 شخصیت های بسیار ارزشمندی را از انقلاب گرفتند و در هفتم تیرماه بهترین روحانی خود را از دست دادیم و امروز هم دوباره همان رویکرد از سوی دشمنان اتخاذ شده تا با هجمه علیه نیروهای فعال و مهم موجب ایجاد فاصله بین مردم و نظام شوند.

به گفته زاهدی، امروز هجمه علیه دستگاه قضایی بیش از گذشته شده و با نادیده گرفتن خدمات ارزشمند این قوه در مسیری که دشمن ترسیم کرده می خواهند به جایگاه قضا در کشور لطمه بزنند.

استاندار اضافه کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در ایجاد امنیت  نقش بی بدیلی دارند اما انتظار می رود سایر دستگاهها و مردم نیز نقش خود را جدی بگیرند و در این امر مهم سهیم شوند و همکاری کنند.

وی گفت: دستگاه قضایی باید ملجاء و پناهگاه مردم ضعیفی باشد که حقشان ازسوی فرصت طلبان نادیده گرفته می شود و در این راستا کارهای ارزشمندی صورت گرفته که باید تداوم یابد.

زاهدی بیان کرد: مردم سرمایه های اجتماعی هستند که باید به حقوق آنها اهمیت داده شود و در این میان دستگاه قضایی نقش تعیین کننده دارد.

استاندار قزوین شرط عبور ازمشکلات و بحرانها را وحدت و انسجام مردم دانست و افزود: در شرایطی که دشمنان هجمه های گوناگونی را علیه کشور آغاز کرده اند باید وحدت و انسجام داخلی را حفظ کنیم و نگذاریم فرصت طلبان موجب تفرقه و دو دستگی در کشور شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار