شکست آلمان در برابر کره جنوبی و حذف از مسابقات جام جهانی روسیه نشان می‌دهد که هوش مصنوعی هنوز به تکامل نرسیده است، چرا که قبل از شروع جام جهانی پیش‌بینی کرده بود که اسپانیا یا آلمان قهرمان این مسابقات خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 30 June 2018

حذف آلمان از جام جهانی دلیلی بر کامل نبودن هوش مصنوعیبه گزارش تابناک قزوین به نقل از فینتک‌لاگ، تجزیه و تحلیل‌های ورزشی به لطف نرم‌افزار پردازش داده هوش مصنوعی به طرز چشمگیری بهبود پیدا کرده، اما این بدان معنا نیست که کامل است.

محققان آلمانی با شبیه‌سازی 100 هزار باره مسابقات جام جهانی روسیه پیش‌بینی کرده بودند که اسپانیا و آلمان شانس اول و دوم قهرمانی در این مسابقات هستند، که آلمان با شکست در برابر کره جنوبی و حذف از مسابقات، باعث شد حداقل حدس هوش مصنوعی برای بخت دوم قهرمانی غلط از آب در بیاید.

یک تحقیق به رهبری "آندریاس گرول" از دانشگاه فنی دورتموند در آلمان انجام شد که از یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل آماری استفاده کرد تا مشخص کند که چه تیمی در جام جهانی 2018 روسیه قهرمان خواهد شد.

این روند در پایان، اسپانیا را با احتمال 17.8 درصد موفقیت و 73 درصد احتمال رسیدن به نیمه‌نهایی، به عنوان قهرمان احتمالی جام جهانی 2018 انتخاب کرد.

با این حال، محققان افزودند: اگر آلمان مرحله گروهی را با موفقیت کامل پشت سر بگذارد، شانس رسیدن به نیمه‌نهایی برای این تیم به 58 درصد می‌رسد که خب اینطور نشد و آلمان از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار