نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم روز استقلال آمریکا، با انتقاد از کشورهای اروپایی به دلیل همکاری با ایران برای دور زدن تحریمهای آمریکا، خواستار قطع روابط آنها با تهران شد.
کد خبر: ۶۲۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 04 July 2018

نتانیاهو خواستار قطع روابط کشورهای اروپایی با ایران شد!

به گزارش تابناک قزوین به نقل از وبگاه دِبکا فایل، «بنیامین نتانیاهو» روز سه شنبه در مراسمی که به مناسبت روز استقلال آمریکا در سفارت جدید این کشور در «بیت المقدس» (اورشلیم) برگزار شد، شرکت کرد و برگزاری این مراسم را در محل جدید سفارت آمریکا رویدادی «استثنائی» خواند.

نتانیاهو که به همراه «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در سرزمینهای اشغالی در این مراسم شرکت کرده بود، کشورهای اروپایی را به دلیل همکاری با ایران برای دور زدن تحریمهای آمریکا مورد انتقاد قرار داد و خواستار قطع روابط این کشورها با تهران شد.

وی خطاب به کشورهای اروپایی مدعی شد: «از تأمین سرمایه و اعتبار برای کشوری که حامی تروریسم (!) است، خودداری کنید. دست از خشنودسازی ایران بردارید!»

گفتنی است که برای نخستین بار از زمان اعلام خروج آمریکا از توافق هسته ای ۲۰۱۵ ایران موسوم به برجام، دیپلماتهای بلندپایه از کشورهای چین، روسیه، انگلیس، فرانسه و آلمان در هفته جاری با «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان در شهر وین، پایتخت اتریش دیدار می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار