حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان مطرح کرد
یکی از فعالین فرهنگی و اجتماعی توجه به توسعه صفحه‌های انقلابی در شبکه‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: متاسفانه در حال حاضر بی‌توجهی به این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است و موجب شده است سلبریتی‌ها و افرادی که تخصص لازم را ندارند، مورد توجه جامعه قرار گیرند.
کد خبر: ۶۲۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 04 July 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در دومین اجلاس ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در سالن اجتماعات وصال مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم برگزار شد، با بیان اینکه روایات و منابع دینی همواره به دوستی مومنان با هم تاکید دارند گفت: دین در ذیل رفاقت‌ها آدابی را برای ارتباط و خدمت‌ به یکدیگر را مطرح می‌کند و این رفاقت‌ها ابعاد گسترده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط محکم و مستحکم مومنان و صبر کردن زمینه‌ساز ظهور خواهد بود افزود: امروزه فضای مجازی فضای حقیقی را اداره می‌کند و ارتباطات شبکه‌ای بسیار قدرتمندتر از گذشته شده است؛ فضای مجازی پایه قدرت‌ّها را سست کرده و قدرت نوبنیانی را بنا کرده است.

فعال فرهنگی اجتماعی با تاکید بر ضرورت توجه به کار جمعی و گروهی خاطرنشان کرد: بزرگترین ظرفیت‌ها و اجتماعات مانند پیاده‌روی اربعین متعلق به مسلمانان است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

پناهیان خطاب به اعضای جامعه ایمانی مشعر تصریح کرد: شما دارای ظرفیت بسیار بالای جمعیتی هستید و می‌توانید با جمع‌آوری هر نفر تنها هزار تومان، منبع بزرگ اقتصادی برای فعالیت‌های خود باشد.

وی با بیان اینکه اگر با هم باشیم و فعالیت‌های خود را تشکیلاتی انجام دهیم یقینا پیروز می‌شویم گفت: بدون تردید اگر بخواهیم به صورت انفرادی فعالیت کنیم، به موفقیت نمی‌رسیم.

وی توجه به توسعه صفحه‌های انقلابی در شبکه‌های اجتماعی را ضروری دانست و بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر بی‌توجهی به این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده است و موجب شده است سلبریتی‌ها و افرادی که تخصص لازم را ندارند، مورد توجه جامعه قرار گیرند.

پناهیان با اشاره به اینکه ایجاد و قدرت گرفتن گروه‌ها و تشکیلات‌ ایمانی و کوچک کردن دولت، الگوی حکومت اسلامی‌ است گفت: زمانی که دولت گسترش پیدا کند و بزرگ شود، فساد نیز بیشتر می‌شود و نمی‌توان جلو‌ی فساد‌ها را گفت.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد اجتماعات مومنانه در کشور اظهار داشت: بزرگترین آسیبی که در حال حاضر یا آن مواجه هستیم، عدم وجود زندگی مومنانه است و باید این مشکل برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار