در گفتگو با "تابناک قزوین" مطرح شد؛
مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در قزوین گفت: با توجه به ظرفیت های استان قزوین در حوزه سواد رسانه و فضای مجازی دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در قزوین فعال شد.
کد خبر: ۶۲۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 05 July 2018

دبیرخانه همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در قزوین فعال شد

سعید پورایمانی درگفت و گو با تابناک تصریح کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده به عنوان نهاد بنیادین اجتماعی با هدف تبین نقش و جایگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای در دو بخش علمی - پژوهشی و تجربی - کاربردی برگزار می شود.

وی افزود: ارتقای سطح بینش، ادراک و آگاهی خانواده ها، والدین، ارتقای سطح بینش، ادراک و آگاهی خانواده ها، والدین، مربیان و فرزندان در بهره برداری هوشمندانه، صحیح و مؤثر از رسانه ها و فناوری های اطالعاتی و ارتباطی از اهداف این همایش است.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین در قزوین اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های استان قزوین در حوزه دیجیتال و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان‌ دبیرخانه استانی همایش در قزوین فعال شده است.

وی یادآور شد: افزایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی یکی از مهم ترین دغدغه های این مرکز است، تاکنون برنامه‌های مختلفی از قبیل برگزاری همایش فعالان فضای مجازی در این راستا برگزار شده است که نتیجه آن افزایش سواد رسانه ای در عموم شرکت کنندگان بوده است.

پورایمانی خاطرنشان کرد: دبیرخانه استانی همایش ضمن نظارت بر آثار ارسالی به دنبال شناسایی و جذب افراد نخبه، علاقه‌مند و فعال عرصه سواد رسانه در استان است.

وی تصریح کرد: بخشی از این همایش به برگزاری نشست‌های مختلف و معرفی تجربه های موفق حوزه دیجیتال می پردازد که در این بخش طرح زیارت مجازی امام رضا (ع) از استان قزوین به‌عنوان نمونه موفق نرم‌افزار تولید شده، ارائه خواهد شد.

مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در قزوین بیان کرد: علاقمندان به شرکت در همایش سواد رسانه ای و ارسال آثار برای اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه استان قزوین به شماره تلفن 02833370197 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار