مدیرکل کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: سال گذشته 160 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح مشاغل خانگی به استان اختصاص یافت که تاکنون از این میزان 140 میلیارد ریال به بیش از 2 هزار و 350 متقاضی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 11 July 2018

به گزارش تایناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار کرد: با تلاش استاندار و سایر مسئولان ذیربط و بر اساس تفاهم نامه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی، ایلام بعنوان نهمین استان کشور به طرح توسعه مشاغل خانگی پیوست.


وی افزود: این طرح در سه مرحله بررسی، شناسایی مزیت ها و توانمندی ها، توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره و اتصال متقاضیان به تسهیل گران استان و اتصال محصولات تولیدی خانگی به بازار اجرا می شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: در همین راستا سایت الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای برقراری ارتباط مستقیم با متقاضیان و راهنمایی، آموزش و مشاوره توسط جهاد دانشگاهی استان راه اندازی شده است.


شیرخانی با بیان اینکه متقاضیان باید ابتدا در سامانه اینترتی http://inhb.ir ثبت نام کنند، تاکید کرد: ثبت نام در این طرح محدودیت زمانی ندارد و افراد پس از ثبت نام و تایید طرح های خود، به بانک های عامل ملی، تجارت، رفاه و صادرات برای دریافت تسهیلات از 50 تا 200 میلیون ریال معرفی می شوند.


وی به تعاملات با برندها و اشخاص فعال در عرصه فروش مشاغل خانگی اشاره کرد و یادآور شد: با قوی تر کردن این تعاملات و پیوند تولید به بازار مصرف، رشد کمی و کیفی محصولات مشاغل خانگی در همه عرصه ها به ویژه در بحث بسته بندی محقق خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار