رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای ۵ جنگ شهروندی «شهر شاداب» در نواحی منفصل شهری قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 11 July 2018

اجرای ۵ جنگ شهروندی «شهر شاداب» در نواحی منفصل شهری قزوین

به گزارش تابناک قزوین، محمد درافشانی در این باره اظهار کرد: این جنگ های شهروندی با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی و ایجاد نشاط اجتماعی در نواحی منفصل شهری در حال برگزاری است.

وی افزود: اجرای برنامه های مفرح و شاد فرهنگی، برپایی غرفه های آموزشی و کاردستی و اجرای نمایش عروسکی با محتوای آموزش های شهروندی از جمله برنامه های این جنگ های شهروندی است.

درافشانی اضافه کرد: تاکنون دو جنگ شهروندی «شهر شاداب» در ناحیه منفصل شهری چوبیندر و دانش برگزار شده است و ۲۰ تیرماه در ناحیه منفصل شهری اندیشه، ۲۵ تیرماه در باغ نشاط و ۲۶ تیرماه نیز در ناحیه منفصل شهری مشعلدار برگزار خواهد شد.

همایش ورزش صبحگاهی در بوستان ملت قزوین برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:به مناسبت گرامیداشت یادواره سه هزار شهید استان قزوین؛ همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با حضور گسترده و پرشور شهروندان در بوستان ملت برگزار شد.

وی افزود:همایش ورزش صبحگاهی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم و همگانی کردن ورزش در میان شهروندان و ارتقای سطح سلامت در بوستان ملت برگزار شد.

 وی ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه را در راستای افزایش سلامت روحی و جسمی شهروندان ضروری دانست و گفت:در همین راستا مدیریت شهری قزوین با برگزاری «همایش ورزش صبحگاهی هر هفته در یک بوستان شهر قزوین» سعی در نهادینه کردن ورزش همگانی در بین شهروندان را دارد، خوشبختانه این برنامه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری و شورای پنجم شهر قزوین در کنار کارهای عمرانی و خدماتی توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و اجتماعی است و تاکید به ورزش صبحگاهی نیز در این راستا است.

پس از ورزش صبحگاهی به منظور ترغیب شهروندان به ورزش صبحگاهی به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار