در پی بالا گرفتن اعتراضات مردمی صورت گرفت؛
به دنبال اعتراضات مردمی در عراق جلسه فوق العاده کمیسیون وزرای امنیتی به ریاست حیدر العبادی برای بررسی اوضاع کشور تشکیل و در نجف اشرف منع آمد و شد اعلام شد.
کد خبر: ۶۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 14 July 2018

جلسه فوق العاده امنیتی به ریاست العبادی/ منع آمد و شد در نجف

به گزارش تابناک قزوین به نقل از العالم، دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که «کمیسیون وزرای امنیتی عراق جمعه شب نشست فوق العاده ای را به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر این کشور و فرمانده نیروهای مسلح برگزار کرده است».

در ادامه بیانیه آمده است که این نشست به منظور بررسی اوضاع امنیتی کشور عراق برگزار شده است.

برخی استان‌های عراق مانند کربلا، الناصریه، النجف و العماره روز جمعه شاهد اعتراضات عراقی‌ها به قطعی برق و پایین بودن خدمات بوده است.

اعتراضات شهروندان عراقی در استان بصره و برخی از شهرهای عراق در اعتراض به اوضاع نابسامان خدمات رسانی و بیکاری جوانان این استان وارد هفتمین روز خود شده است.

طی روزهای گذشته شمار زیادی از جوانان و اهالی این شهر در اعتراض به اوضاع بد خدمات رسانی از قبیل قطع مکرر برق و آب و عدم اشتغال‌زایی، با راه اندازی تظاهراتی خواستار توجه بیشتر مسئولان عراقی به استان بصره شدند.

همچنین پلیس نجف اشرف در همه مناطق این استان مقررات منع آمد و شد را وضع کرده است. منابع محلی در شهر نجف اشرف اعلام کردند که جمعه شب به علت ورود غیرقانونی تظاهرات کنندگان به داخل فرودگاه نجف اشرف همه پروازهای داخلی و خارجی به نجف و بالعکس به دلایل امنیتی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار