در گفتگو با "تابناک قزوین" مطرح شد:
فاطمه اعتدادی گفت: حجاب محدودیت نیست و بنده با افرادی که چنین نظری دارند موافق نیستم، در واقع افرادی که حجاب را مانع موفقیت می‎دانند تفکر آنها محدودیت دارد در حالی که عفاف و حجاب برای افراد سودمند است.
کد خبر: ۶۳۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 15 July 2018

تفکر محدود پوشش مناسب را مانع موفقیت می داند/یک بازیکن محجبه صحنه باشکوهی را در میدان نبرد رقم می زند

به گزارش تابناک قزوین،یکی از چهره های شناخته شده علی آباد بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران، خانم فاطمه اعتدادی است که اصلیتش مربوط به شهرک علی آباد رودبار است اما  بزرگ شده و ساکن شهر قزوین می باشد.فاطمه اعتدادي در  فصل گذشته چند بار پياپي عنوان خانم گلي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال بانوان را از آن خود كرد.

فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب بهانه‎ای شد تا گفت‎وگوی کوتاهی را با این بانوی ورزشکار کشورمان که با حضور خود در مسابقات ملی و فراملی با حجاب اسلامی ثابت کرد که حجاب محدودکننده زنان نیست، ترتیب دهیم که در ادامه از نظر می‎گذارنید.

حجاب محدودیت نیست

 ملی پوش تیم فوتسال بانوان ایران با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب اظهار کرد: پوشش برای یک بازیکن ایرانی به عنوان یک اصل و یک الگوی اسلامی است که سبب شده همه ورزشکاران آن را بپذیرند و در آن چارچوب برای بازی در مقابل حریف حاضر شوند.

وی افزود: اینکه یک بازیکن ایرانی- اسلامی در خارج از کشور با پوششی مناسب وارد بازی می شود نوع پوشش او وی، سبب انگیزه بیشتری در او می شود زیرا آن ورزشکار علاوه بر مبارزه برای پیروزی، با خود قداست و حرمت یک بانوی اسلامی را به همراه می آورد که این امر، برای یک بازیکن تیم ملی یک صحنه باشکوه و بی نظیر است.

 به گفته اعتدادی،رعایت عفاف و حجاب بسیار خوب است و فواید آن علاوه‎بر فرد شامل جامعه نیز می‎شود.

ملی پوش تیم فوتسال ایران توضیح داد: حجاب محدودیت نیست و بنده با افرادی که چنین نظری دارند موافق نیستم، در واقع افرادی که حجاب را مانع موفقیت می‎دانند تفکر آنها محدودیت دارد در حالی که عفاف و حجاب برای افراد سودمند است و اگر بانوان آن را رعایت کنند بسیار هم عالی است.

اين ملي‌پوش فوتسال بانوان كه با زدن سه گل، بهترين گلزن ايران در جام جهاني كوچك پرتغال شد تصریح کرد: خانواده‎ها با روش‎های مختلف اهمیت عفاف و حجاب را به فرزندان یادآوری کنند و اجازه بدهند فرزندان خود به اهمیت حجاب پی ببرند و با اختیار و میل خود آن را انتخاب کنند.

به گفته وی، از لحاظ توانمندی و شانس شاید فرقی بین یک بانوی اسلامی و غیر اسلامی نباشد ولی همواره یک بانوی عفیف دارای ارزش والاتری نسبت به یک بانوی غیر اسلامی است که این امر بارها در جهان توسط ورزشکاران ثابت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار