مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین خبر داد:
مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از ورود کاروان سفیران امام رضا (ع) به قزوین به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 15 July 2018

ورود کاروان سفیران امام رضا (ع) به قزوین

به گزارش تابناک قزوین، ساسان کرمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن ایام دهه کرامت، یکی از برنامه های مهمی که هر ساله در این ایام اجرا می شود، حضور خادمان حرم رضوی در استان های مختلف کشور از جمله استان قزوین است.

وی بیان کرد: از همین رو در نخستین روز از دهه کرامت مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) پنج نفر از خادمان حرم رضوی در قالب کاروان سفیران امام رضا (ع) در قزوین حضور پیدا کردند که طی 10 روز حضور در استان برنامه های مختلف برای این کاروان تدارک دیده شده و در نقاط مختلف استان حضور می یابند.

 مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین اضافه کرد: خدام حرم رضوی در ابتدای حضور خود در استان قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) حضور یافته و فرزند امام رضا (ع) را زیارت کردند.

این مسئول عنوان کرد: دیدار با خانواده شهید مهرزاد مهدی پور، حضور در جشن بزرگ دختران رضوی در سالن شهید بابایی قزوین و افتتاح کانون خادمیاری در مسجد المهدی (عج) قزوین از جمله برنامه های روز نخست حضور خادمان حرم رضوی در قزوین است.

 کرمی یادآور شد: شرکت در جشن فعالان فرهنگی جنوب شهر قزوین که بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار می شود، برنامه پایانی روز نخست کاروان سفیران امام رضا (ع) در قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار