با حضور دبیر کل بنیاد عفاف و حجاب کشور؛
با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور، دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۶۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 17 July 2018

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اظهار کرد: پیامبر (ص) فرموده‌اند اگر کارها موافقت اصولی خود را از خداوند دریافت نکنند و برای جلب رضای الهی انجام نشوند، ابتر مانده نتیجه بخش نخواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر کارها برای جلب رضای الهی انجام شوند، شجره طیبه‌ای خواهد شد که بال و پر می‌گسترانند و در نتیجه جامعه را به رشد و کمالی می‌رسانند که در مهندسی نقشه دین مورد تأیید خداوند قرار دارد.

امام جمعه قزوین عمل و اخلاص را دو ویژگی برای اثرگذاری هر چه بیشتر برنامه‌های دینی عنوان کرد و افزود: خداوند تضمین کرده اگر عمل و اخلاص در کارها وجود داشته باشد، برنامه‌های دینی نتیجه بخش خواهند شد و اثر مطلوبی در جامعه می‌گذارند.

آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت‌های آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین از حوزه عفاف و حجاب بیان کرد: بحمدالله تاکنون بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با حمایت‌های آیت‌الله عابدینی کارهای ارزشمندی انجام داده است و ان‌شلاءالله افتتاح دفتر بنیاد نیز نقطه عطفی برای ادامه فعالیت‌های مؤثر خواهد شد.

دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور هم‌افزایی، انسجام و همکاری را لازمه موفقیت برنامه‌های عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: باید اهداف بنیاد عفاف و حجاب به سمتی هدایت شود که برای کودکان از دوران مهدکودک و دبستان برنامه‌ریزی شود چرا که در این دوران آموزش اثرگذاری بیشتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار