کمیسیون اصل ۹۰ به انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی ورود می‌کند
کد خبر: ۶۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 24 July 2018

تابناک فارس به نقل از شفقنا:عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس به بیان اینکه کمیسیون اصل نود پیگیر اتشار لیست دریافت کندگان ارز دولتی است گفت: قرار شده است کمیسیون اصل نود با حضور کارشناسانی از خود کمیسیون و مرکز پژوهش‌ها برای پیگیری نحوه اختصاص ارز دولتی ورود کند تا ببینیم این ارزها را چه کسانی تحویل گرفته اند.

بهرام پارسایی در خصوص انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی اظهار کرد: قرار شده است کمیسیون اصل نود با حضور کارشناسانی از خود کمیسیون و مرکز پژوهش‌ها برای پیگیری نحوه اختصاص ارز دولتی ورود کند تا ببینیم این ارزها را چه کسانی تحویل گرفته اند.

او ادامه داد: هفته پیش به دلیل تعطیلی مجلس این کار پیگیری نشد اما مصوب شده که کمیسیون اصل ۹۰ به این مساله ورود کند و به جزییات دسترسی پیدا کند.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه در صورت تخلف حتما این لیست در اختیار همه قرار خواهد گرفت گفت: اگر تخلفی صورت گرفته باشد حتما آن را علنی خواهیم کرد و البته احتمال تخلف وجود دارد زیرا هرجا که ۲ نرخی وجود داشته باشد احتمال تخلف هم هست و اگر قطعی شود حتما اعلام خواهد شد البته در حال حاضر خبر موثقی در این خصوص نداریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار