معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دولت در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و گردشگری روستایی محدودیتی ندارد
کد خبر: ۶۳۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 26 July 2018

ناکامی و شرمساری سیاسی،نتیجه خروج یکجانبه ترامپ از برجام بودبه گزارش تابناک قزوین،جلسه شورای اداری و همایش شورا ها و دهیاران بخش الموت شرقی با حضور علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استاندار ،اکرمنجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری،پیمان پیر مرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری ، حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه الموت  و بخشدار الموت شرقی برگزار شد.

علیرضا آشناگر در این جلسه با اشاره به اوضاع و شرایط داخلی وبین المللی کشور اظهار کرد: استکبا رجهانی با تبلیغات گسترده، فضا سازی علیه جمهوری اسلامی ایران و گرفتن چندین قطعنامه ازسازمان ملل توانسته بود تحریمهای گسترده و ظالمانه ای علیه نظام به تصویب برساند که با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ،تدبیر دولت و تیم مذاکره کننده توانست این مناقشات و اختلافات هسته ای  در قالب برنامه جامع و تفاهم نامه اقدام مشترک یعنی برجام مرتفع نماید.

وی افزود: بر همین اساس روز بیست و سوم تیرماه بعنوان روز گفقتگو و تعامل سازنده با دنیا نام گذاری شد که این تفاهم نامه با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، ورود و دخالت برخی کشورهای عربی و لابی صهیونیست نیست ها، رئیس جمهور آمریکا به صورت یکجانبه از برجام خارج شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندارقزوین ادامه داد:  هدف آمریکا از این اقدام یک طرفه تحمیل اراده  بر نظام،ایجاد فشاربر مردم و گسترش نارضایتی بر علیه حاکمیت بود که در نهایت چیزی جز ناکامی و شرمساری سیاسی نصیبش نشد.

آشناگر تاکید کرد: در شرایط فعلی هم علی رغم دشمنی های آمریکا همه اقشار و گروه ها اعم از مسئولین ، مردم ،احزاب وگروه های سیاسی،فعالان فرهنگی،جوانان و اصحاب نظر و رسانه  وظیفه داریم تقویت وحدت و انسجام ملی را در دستور کار قرار بدهیم.

 وی افزود: دشمن  در هر جایی که شکاف و اختلاف باشد ورود می کند اگرچه دولت از نقد سازنده و منصفانه استقبال می کند اما حسب تاکید مقام معظم رهبری ، کسی حق تخریب دولت را ندارد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به نقش و جایگاه شوراها در نظام سیاست گذاری و تصمیم گیری تصریح کرد : شورا ها و دهیاران در فرایند تصمیم سازی کشور سهیم هستند بگونه ای که یک حلقه واسطه بین دولت و مردم محسوب می شوند و در مقام عمل مجری برنامه های دولت هستند و بعنوان زبان مردم می توانند مسائل و مشکلات مردم را به مسئولین منعکس کرده و پیگیری کنند .

به گفته وی، استان قزوین از نظر صنعتی توسعه یافته  است به گونه ای که در سطوح ملی نقش خود را تا حد زیادی ایفا میکند واما در حوزه گردشگری با توجه به ظرفیت های ویژه که در مناطق مختلف قزوین وجود دارد باید بیش از گذشته ورود پیدا کرد و اولویت دولت دوازدهم  هم در استان قزوین توسعه و تقویت گردشگری در مناطق مختلف استان است .

آشناگر با تاکید بر توانمندی ها و ظرفیت های منطقه الموت اظهار کرد: منطقه الموت با توجه به طبیعت زیبا و اماکن و آثار تاریخی،ظرفیت های لازم را برای توسعه گردشگری دارد و این واقعیت اقتضا می کند که مسئولین و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران توجه جدی به این حوزه را به یک مطالبه جدی تبدیل کرده و درتامین زیر ساخت های لازم در این زمینه فعالیت کنند.

وی با اشاره استفاده از ظرفیت ها و ابزارهای تبلیغات و اطلاع رسانی در فضای مجازی برای  معرفی ظرفیت های منطقه بیان داشت : زیر ساخت های فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی برا ی توسعه گردشگری یک امر ضروری و اساسی است که شورا ها و دهیاران میتوانند با جلب و جذب حمایت ها و تسهیلات دولتی در این حوزه ورود پیدا کنند .

آشناگردر ادامه گفت : تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره ای که با محوریت اشتغال زایی روستایی توسط  دولت دوازدهم، اختصاص یافته فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است که باید مورد استقبال دهیاران و شورای اسلامی  قرار گیرد و و در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی و گردشگری هیچ گونه محدودیتی از سوی دولت وجود ندارد .


 

 

 

 

 
 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار