سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین :
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از راه اندازی نخستین تاکسی اینترنتی در این شهر خبر داد و گفت: مدیریت این سازمان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و با همکاری تاکسیرانان و شرکت های حمل و نقل درون شهری اقدام به راه اندازی تاکسی بادسان کرده است.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 26 July 2018

نخستین تاکسی اینترنتی در قزوین راه اندازی شد

به گزارش تابناک قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: همزمان با افزایش جمعیت شهرنشین و توسعه فضاهای شهری، نیاز به توسعه خدمات قابل ارائه به شهروندان براساس فناوری و تکنولوژی های روز جهت پاسخگویی به آنان همواره مورد توجه بوده است. 

این مسئول اظهار کرد: بر همین اساس، سازمان تاکسیرانی برای همراه شدن با پیشرفت های تکنولوژی سعی داشته تا خدمات حمل و نقل به مخاطبان خود را در قالب فناوری های روز ارائه دهد.


سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به راه اندازی تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی، تصریح کرد: در سال های گذشته با گرایش مردم به استفاده هرچه بیشتر از امکانات فضای مجازی، استقبال آنان به استفاده از خودروهای اینترنتی افزایش یافته و این امر موجب شده شرکت های اینترنتی مختلفی راه اندازی شود.


عرشیان در ادامه به مزایای استفاده از تاکسی اینترنتی بادسان اشاره کرد و گفت: این تاکسی ها تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت کرده و از نظر ایمنی در سفر، مسائل اخلاقی و اشیا جا مانده در تاکسی نیز بسیار مطمئن هستند.


این مسئول یادآور شد: شهروندانی که از تاکسی اینترنتی بادسان استفاده می کنند اطمینان داشته باشند که مجرب ترین تاکسیرانان مورد تایید این سازمان اقدام به جا به جایی مسافران می کنند.


به گفته وی، تعرفه تاکسی اینترنتی بادسان حدود 30 درصد کمتر از تعرفه آژانس های فعال در قزوین است که این مورد هم یکی دیگر از مزایای آن به شمار می رود.


سرپرست سازمان تاکسیرانی قزوین اظهار کرد: تاکنون حدود 200 راننده و تاکسیران تحت نظارت این سازمان برای خدمات رسانی به شهروندان در سامانه تاکسی اینترنتی بادسان ثبت نام کرده و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.


این مسئول افزود: با توجه به اینکه برخی از تاکسیرانان و رانندگان آژانس ها از گوشی های اندروید برخوردار نیستند، برای فعالیت در تاکسی اینترنتی بادسان اعلام آمادگی کردند که پس از تعویض گوشی های همراه خود، می توانند در این بخش فعالیت کنند.


عرشیان در پایان اضافه کرد: شهروندان برای بهره مندی از خدمات نخستین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان می توانند از طریق کافه بازار به آدرس http://goo.gl/p9UnLu و وب سایت: badsan.ir نرم افزار تاکسی اینترنتی بادسان را دانلود و روی گوشی های خود نصب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار