مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه تورنمنت های ورزشی با عنوان «جام ولایت» در ایام دهه کرامت به میزبانی شیراز برگزار شد و گفت: برنامه های ویژه ای برای جامعه ورزشی در این ایام برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:حیدرعلی کامیاب، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تشریح برنامه های ایام دهه کرامت ویژه جامعه ورزشی استان گفت: همزمان با ششم ذیقعده تجمع بزرگ سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی از ابتدای خیابان 9 دی شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حرکت و با برنامه هایی نظیر گلباران به این امامزاده واجب التکریم (ع)، ابراز ارادت کردند.

 

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه تورنمنت های ورزشی با عنوان «جام ولایت» در ایام دهه کرامت به میزبانی شیراز برگزار شد و افزود: کوهنوردی، دیدار با خانواده شهدای ورزش و زیارت دست جمعی جامعه ورزش از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در این ایام برگزار شد.

 

کامیاب با اشاره به پیش بینی نشست های تبیین شخصیت حضرت شاهچراغ (ع) برای جوانان، خاطرنشان کرد: مسابقات کتابخوانی با موضوع «امین ولایت» برای ورزشکاران و کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان، فراخوان شعر و داستان و همچنین اردو های زیارتی در ماه ذیقعده توسط سازمان های مردم نهاد از برنامه های ایام دهه کرامت بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار