معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت : باتوجه به اهمیت محور قزوین - رشت و همچنین ترددهای بالایی که این محور دارد ، وجود مجتمع های خدماتی کاملا ضروری است و به دنبال گسترش آن هستیم .
کد خبر: ۶۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 28 July 2018

مجتمع های بین راهی قزوین- رشت گسترش می یابد

به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی در حاشیه جلسه بررسی تقاضاهای ایجاد مجتمع های بین راهی در این محور که استانداری برگزار شد افزود : این محور تمام ایام سال ، بویژه روزهای پایانی سال از پیک بالای ترافیک برخوردار است و جزو ۵ محور پرترافیک کشور محسوب می شود .

 وی ادامه داد : قرار گرفتن در بین مسیر دو استان گیلان و مازندران و همچنین نزدیکی به پایتخت اهمیت این محور را دو چندان کرده و از طرفی در فصل زمستان بدلیل وجود گردنه کوهین و بارش برف و باران زیاد در این گردنه ، حمایت و گسترش مجتمع های بین راهی را ضروری می سازد . 

حبیبی با اشاره به درخواست های فراوان برای ایجاد مجتمع در این محور ، گفت : پس از بررسی تقاضاها و باتوجه به اینکه تعدادی از درخواست از سال ها قبل مجوزهایی را اخذ ولی نسبت به احداث اقدامی نکرده بودند ، با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت آزادراه قزوین ، تهران و قزوین، رشت ؛ تمامی ۱۱ پرونده در لاین های جنوبی و شمالی مورد بررسی و تصویب شد .

 معاون استاندار تاکید کرد: به لحاظ اطمینان از ساخت و جلوگیری از بورس بازی ، مقرر شد ظرف ۶ ماه ، متقاضیانی که مجوز ساخت گرفتند حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند در غیر اینصورت مجوز صادره باطل و به متقاضی واجد شرایط دیگری واگذار می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار