مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت سی‌و یکمین سالروز عروج جاودانه‌ی سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، یادواره این شهید بزرگوار در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 29 July 2018

یادواره شهید بابایی در قزوین برگزار می‌شود

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: به مناسبت سی‌ویکمین سالروز عروج جاودانه‌ سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، یادواره این شهید بزرگوار، پنج‌شنبه، ۱۸ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

 
وی افزود: این مراسم با حضور مسوولان، مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیروهای مسلح و هوایی برپا خواهد شد ضمن اینکه در این مراسم یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی به سخنرانی خواهد پرداخت.
 
به گفته وی، یادواره فوق، به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید بابایی و نقش این شهید بزرگوار در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
 
حقایق‌پور افزود: در این یادواره، یاد و خاطره‌ی پدر و مادر شهید بابایی و همچنین همسر وفادارش که طی سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: بعد از پایان مراسم، مدعوین بر مزار شهید بابایی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار را گرامی می‌دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار