کد خبر: ۶۳۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 01 August 2018

 

تابناک هرمزگان- مدير جهادکشاورزی حاجی آباد اشتغال فراگير و پايدار روستايی و عشايري را در کاهش و رفع معضل بيکاری و رشد اقتصادي اين شهرستان موثر دانست و گفت: شهرستان حاجی آباد با پرداخت 249 ميليارد و 220 ميليون ريال رتبه نخست استان در جذب تسهيلات اشتغال فراگير روستائی و عشايري را کسب کرد. 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک حاجی آباد، نقل قول از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، مهدی عباسپور با اعلام اين خبر گفت: شهرستان حاجي آباد با مبلغ مصوب 292 ميليارد و 160 ميليون ريال براي اجراي 26 واحد توليدي با جذب و پرداخت 249 ميليارد و 220 ميليون ريال جهت اجرای 18 واحد توليدی، بيشترين ميزان پرداخت تسهيلات اشتغال فراگير روستايی و عشايری را در استان داشته است.

مدير جهاد کشاورزی حاجي آباد، اراضي زراعی و باغی اين شهرستان را بالغ بر 32 هزار هکتار عنوان کرد و افزود: اين شهرستان مناسب ترين محل برای جذب تسهيلات و سرمايه گذاری در بخش توليد محصولات کشاورزی و دامی می باشد.  

وی، اظهار کرد: اين تسهيلات در بخش های احداث سردخانه و بسته بندی، احداث گلخانه صيفی و سبزی، تأسيس پرواربندی بره و بز داشتی اصلاح شده و پرورش زنبور عسل پرداخت شده است.

عباسپور ميزان اشتغال زايی اين طرح ها را 308 نفر نام برد و خاطرنشان کرد: با اعطای اين تسهيلات پيش بينی می شود بيش از 3 هزار و 400 تن محصولات گلخانه ای، 57 تن گوشت قرمز و 600 کيلوگرم عسل در اين شهرستان توليد شود.

 

پایان خبر/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار