مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: در چهار ماه نخست امسال 211 هزار بارنامه برای جا به جایی کالاهای این استان صادر شده است.
کد خبر: ۶۳۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 01 August 2018

صدور بیش از دویست هزار  بارنامه در پایانه حمل و نقل قزوین

به گزارش تابناک قزوین، افشین پیرنون حوزه حمل و نقل کالا را یکی از بخش های بزرگ اقتصادی در استان دانست و افزود: فعالیت 12 هزار راننده و 9 هزار و 432 دستگاه ناوگان باری بیانگر اهمیت این بخش در امر جا به جایی کالا است.

این مسئول ادامه داد: در چهار ماه نخست امسال 2 میلیون 949 هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان جا به جا شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 14 درصد افزایش روبرو بوده است.

پیرنون در خصوص شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل کالای قزوین، اظهار کرد: علاه بر فعالیت یک پایانه بار عمومی باربری در کیلومتر 17 جاده قزوین - بوئین زهرا، 84 شرکت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت بین المللی هم اکنون در سطح استان فعال هستند.

به گفته وی، براساس آمار کارت های هوشمند موجود، 9 هزار و 432 دستگاه ناوگان با میانگین عمر 21 سال در استان فعال هستند. 

این مسئول در ادامه به ارسال بارهای قزوین به سایر استان های کشور، گفت: بیشترین کالاهای جا به جا شده شامل خاک های معدنی با 14.2 درصد، انواع آجر 7.9 درصد، نوشابه 7.1 درصد، انواع مواد پاک کننده 4.73 درصد و میل گرد 3.72 درصد بوده است. 

پیرنون بیان کرد: رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا هر نوع تخلف از جمله دریافت حق کمیسیون اضافی، عدم پرداخت کرایه به موقع و سوء استفاده از کارت های هوشمند را به این اداره کل گزارش دهند.

رانندگان می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه 141 (داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir و یا صندوق پستی 3773-14155 به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انعکاس دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار