مدیرکل بنیاد شهید قزوین خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از اعزام ۱۰۸ ایثارگر قزوینی به حج تمتع در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 01 August 2018

اعزام ۱۰۸ ایثارگر قزوینی به حج تمتع

به گزارش تابناک قزوین، غلامرضا حقایق‌پور اظهار کرد: حج تمتع از سفرهای معنوی است که به مسلمانان واجب شده هرساله به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی بابیان اینکه عموم مردم به حج تمتع در سال جاری می‌روند، افزود: در کنار آن‌ها، خانواده‌های شهدا و ایثارگران هم به این سفر معنوی اعزام و از برکات آن برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۲ نفر از جامعه ایثارگران به حج تمتع اعزام شدند، گفت: این آمار با رشد ۵۰ درصدی به ۱۰۸ نفر رسیده است.

حقایق‌پور عنوان کرد: از آمار یادشده ۸ نفر از والدین شهدا، ۱۳ نفر از همسران شهدا، ۶ نفر از فرزندان شهدا، ۷ نفر از همراهان خانواده شهدا، ۳۷ نفر از جانبازان، ۲۹ نفر از همسران جانبازان و ۸ نفر از آزادگان و همسرانشان است.

این مسئول با اشاره به جامعه ایثارگرانی که نمی‌توانند به‌تنهایی حج تمتع بروند، گفت: کمیسیون پزشکی حج و زیارت آنان را معاینه می‌کند و درصورتی‌که ناتوانی‌شان را تأیید کند، یک نفر از عزیزانشان می‌تواند به‌عنوان همراه به این حج برود.

حقایق‌پور به شرایط اعزام‌شدگان به حج تمتع اشاره کرد و گفت: والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که تاکنون به حج تمتع نرفته‌اند در اولویت اول اعزام به این سفر معنوی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار