گریه جوانان چیتابی وصالحانی دریادواره شهدا صالحان: در برابر هرگونه تهدیدی علیه انقلاب جان میدهیم تاارزش جان دادن شهدارابدانیم. . .
کد خبر: ۶۳۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲ 03 August 2018
به گزارش خبرگزاری تابناک از چیتاب دریادواره شهدای صالحان ولیشکان از توابع چیتاب که عصر امروز در گلزار شهداء روستای صالحان برگزار شد، جمعیت حاضر که اکثر به قریب جوانان بخش را تشکیل میدادند قبل از شروع مراسم باچشمان گریان با شعارهایی چون: مابَسیجیهایِ روحُ الله، باشهیدان عَهدِ خون بَستیم، روزِ اَوَل یاعـلی گُفتیم، تابِه آخر باعَـلی هَستیم، حمایت قاطعانه خود را از اسلام وآرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام کرده و گفتند :دربرابرهرگونه تهدیدی علیه انقلاب جان میدهیم تاارزش جان دادن شهدا رابدانیم
 سرهنگ محسن رشیدی بازنشسته سپاه پاسداران که خود بزرگ شده لیشکان از توابع چیتاب بود باتشکر از حضور حاظرین گفت: انقلاب اسلامی با تثبیت خود به ملت ما هویت داد وجهان را بسوی دادخواهی و ظلم ستیزی سوق داد تا ما امروزه درنهایت سربلندی با قدرت برتر در منطقه الگوی خاورمیانه باشیم.
وی خطاب به مسئولان در راس خدمت دولت گفت: برنامه ریزی دشمن در مایوس کردن مردم با تشریح تحاریم وتزریق آن به روح جامعه با توجه به وضعیت فعلی شماها را از خواب اعتماد به آنان بیدار کرد که تنها راه برون رفت از این مشکلات اعتماد به جوانان با اعطاء تسهیلات کم درصد زود بازده میباشد زیرا کشور ما هم از نظر وسعت وهم منابع مختلف چندین برابر کشورهای اروپائیست.
رشیدی افزود: در اعطاء اینگونه تسهیلات جوانان مستعد ما با راه اندازی کارگاههای زود بازده باعث رونق بازار کار و  استحکام اقتصاد درونی میشوند که قطعا عزم ملی مبارزه  با واردات و قاچاق کالای خارجی باعث اعتماد به قدرت خرید کالای ملی میشود.
رشیدی با اشاره به رشادت مردم کبگیان خاصه چیتاب وصالحان در دفاع مقدس خطاب به حاظرین گفت: زمانیکه بعنوان معاونت تیپ ۴۸ فتح استان یا فرماندهی در  جنگ خدمت میکردم نظیر شهدائی چون رهگشا وخرام مرا ذوق زده کرد.
معاونت پیشین تیپ ۴۸ فتح در زمان جنگ گفت: در عملیات کربلای پنج که بعلت عشق به دفاع چینش نیرو  به سمت خط مقدم سخت بود، شهید رهگشای که با عصا راه میرفت وشهید خرام که بالای ۶۰ سال سن داشت با درخواست بنده خط خوردند اما بانگاه ملتمسانه و انتظار هم ولایتی بودن کسب حضور  گرفتند تا افلاکی شوند وثابت کردند که انتخاب خداوند درلیست سیاه  بنده جائی ندارد.
درادامه سرهنگ حکمتیان جانشین تیپ ۴۸ استان با اشاره به اوضاع کنونی کشور خطاب به حاظرین گفت: حضور ۹۰ درصدی شما جوانان کبگیان در این یادواره مایه فخر انقلاب و یأس دشمن است زیرا شماها باخروش خود دعوتنامه پوشالی دشمن را زیرپا گذاشته وبه دعوت شهدا لبیک گفتید که این ولائی بودن و احترام به ارزشها وآرمانهای انقلاب در خون اهالی کبگیان وچیتابیهاست.
حکمتیان افزود: دشمن در ادوار مختلف قطار انقلاب برای خروج از ریل علی رغم شکستهای متعدد هرگز دست از دشمنی برنخواهد داشت و حضور با بصیرت ملت ما انشالله ترمز این قطار را در ایستگاه ظهور خواهد کشید تا دنیا را تحت لوای یک حکومت جهانی مقتدر عدالت محور ببینیم.
سرهنگ حکمتیان تصریح کرد: وقتی ناکامی دشمن درجنگ باروت و توپ وتانک به پشت بامهای ما تغییر کرد و در عدم موفقیتش مجبورشد با محوریت تحاریم اقتصادی شعب ابیطالب وار مردم ما را تحت تاثیر قرار دهد حالا همه ما از دولت محترم خواهان عزم راسخ انقلابی در نگرش اقتصادی با عمل به شعار اقتصاد مقاومتی وحمایت ازتولید داخلی با تعامل بی تعارف و  واقعی با ملت هستیم.
جانشین تیپ ۴۸فتح استان با اشاره به وضعیت حاکم کشور گفت: به حول قوه الهی وعزم راسخ مردم درسایه تبعیت از ولایت فقیه با احیاء تلاش  دولتمردان و اراده جوانانی نظیر شماها تارسیدن انقلاب به نوک قله راهی نمانده و دشمن در زیر ریزش فتنه های ممتد خود همانند۷۸ و ۸۷ ها مایوس تر از گذشته شاهد رویش انقلاب و ریزش نقوش خود خواهد بود.
در پایان از طرف معاونت تیپ ۴۸فتح با اهداء لوح سپاس و هدایائی به رسم یاد بود از خانواده های شهداء صالحان ولیشکان تقدیر وتشکر بعمل آمد وختم برنامه به غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به پایان رسید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار