فارس گزارش مي‌دهد
فوتباليست دانشجوي استان قم عضو تيم ملي فوتبال دانشجويان دانشگاه پيام نور قم در مسابقات 2018 قهرماني دانشجويان آسيا شد.
کد خبر: ۶۳۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 03 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، صادق عظیمی بازیکن ارزنده و خوش‌آتیه فوتبال استان قم با جلب نظر کادر فنی تیم منتخب دانشجویان دانشگاه پیام نور، مجوز همراهی این تیم را در مسابقات 2018 قهرمانی آسیا به دست آورد، تیمی که به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

این در حالی است که میزبانی مسابقات آسیایی دانشجویی را کره جنوبی انجام می‌دهد و علاوه بر همراهی یک فوتبالیست از استان قم در ترکیب این تیم، دیگر نکته جالب توجه به حضور سرمربی سابق تیم فوتبال صبای قم در راس کادر فنی تیم دانشجویان دانشگاه پیام نور ایران اختصاص دارد.

محمدعلی فلاح‌دار که در فصل 94 – 1393 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تشخیص مدیریت وقت باشگاه صبای قم مدیر فنی این تیم بود و در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران نیز مقطعی هدایت صبای قم را بر عهده داشت، تیم دانشگاه پیام نور ایران را در رقابت‌های آسیایی 2018 هدایت می‌کند.

حضور سرمربی و مدیر فنی سابق صبای قم در راس کادر فنی تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه پیام نور قم با تشخیص مدیر کل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور قطعی شده و فلاح‌دار سرمربی تیم فوتبال دانشگاه پیام نور نماینده ایران در مسابقات دانشگاه‌های آسیا خواهد بود.

این در حالی است که عبدالمهدی نصیرزاده مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور را بر عهده دارد و تیم فوتبال این دانشگاه به نمایندگی از دانشگاه‌های کشورمان با هدایت محمدعلی فلاح‌دار روزهای 14 تا 23 شهریور ماه در پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانشگاه‌های آسیا در کره‌جنوبی به میدان خواهد رفت.

اعزام تیم دانشگاه پیام نور با هدایت سرمربی سابق صبای قم در حالی صورت می‌گیرد که تیم فوتبال پیام نور در دوره قبلی مسابقات قهرمانی کشور به مقام قهرمانی رسیده تا نماینده ایران در این تورنمنت باشد، همچنین به واسطه اینکه اولویت این تیم استفاده از فوتبالیست‌های زیر 25 سال عضو دانشگاه پیام نور بوده، صادق عظیمی یکی از چهره‌های خوش‌آتیه فوتبال قم در این تیم عضویت دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار