مسئول ستاد بازسازی عتبات یزد :
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد پیش بینی کرد که در سال 1397 با توجه به استقبال زایران اربعین حسینی ، تعداد موکب های استان در عراق از 25 مورد به 30 موکب افزایش یابد.
کد خبر: ۶۳۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 05 August 2018

محمدرضا جعفری خرمی اظهارداشت : سال گذشته مسئولان 25 موکب دارای مجوز و شناسنامه رسمی ستاد به زایران خدمات رسانی کردند.
وی با اشاره به استقبال زایران و کیفیت خدمات رسانی موکب ها در عراق افزود : متقاضیان زیادی برای برپایی موکب در شهرهای کربلا ، نجف ، کاظمین و مرز چذابه اعلام آمادگی کرده اند.
این مسئول با بیان اینکه متقاضیان برای برپایی موکب های جدید باید به این ستاد مراجعه کنند، ادامه داد : امسال با ایجاد 30 موکب، هر روز به 20 هزار زایر در کربلا ، پنج هزار نفر در کاظمین و همین تعداد در مرز چذابه خوزستان علاوه بر اسکان با غذای گرم پذیرایی خواهند کرد.
جعفری خرمی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی موکب ها در عراق از 28 مهر ماه لغایت 13 آبان ماه (10تا 25 ماه صفر) ادامه دارد، یادآور شد : به زایران 10 روز قبل تا پنج روز بعد از اربعین خدمات رسانی خواهد شد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات یزد با بیان اینکه پیاده روی اربعین نماد اقتدار و عظمت انقلاب و وحدت میان مسلمانان در جهان اسلام است، افزود : هر سال فرهنگ پیاده روی در زمان اربعین حسینی پر رنگ تر از سال قبل می شود.
مسئول ستاد عتبات یزد یادآور شد : مردم استان سال گذشته افزون 25 میلیارد ریال برای تامین غذا و اسکان زایران کمک کردند.
این مسئول تصریح کرد: حساب 104047070007 بانک ملی شعبه بازار یزد برای کسانی که قصد دارند در خدمت رسانی به زایران مشارکت کنند در نظر گرفته شد . 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار