قائم مقام وزیر نیرو گفت: بیش از 13 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در خوزستان وجود دارد. دولت در خوزستان سرمایه‌گذاری کرده اما این سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه نرسیده است و مردم ثمره آن را نچشیده‌اند.
کد خبر: ۶۳۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 06 August 2018

ستار محمودی در کارگروه مقابله با گرد و غبار خوزستان که یکشنبه 14 مردادماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه آب، امسال در تمام کشور با کمبود آب مواجه بودیم به گونه‌ای که در طول 48 سال گذشته این کمبود آب را نداشتیم.

وی افزود: پایین‌ترین میزان بارش در سال 87 بود که میزان بارش به میزان 170 میلی‌متر رسیده بود. امسال این عدد به 168 میلی‌متر رسید که قطعا تأثیرات خود را بر کشور خواهد گذاشت.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: تقریبا تمام وزارت نیرو بسیج شده بود که اگر خاموشی در کشور اتفاق می‌افتد، در خوزستان یا استان‌های گرم نباشد. علی‌رغم تمام نوسانات برق، خوزستان کمترین میزان تأثیرپذیری را داشته است. به نظر من، دولت در استان خوزستان موفق عمل کرده است اما ممکن است نتوانسته باشد رضایت مردم را به دست بیارد که این مسأله دلایل خود را دارد.

محمودی ادامه داد: این روش را باید ادامه دهیم و خوزستان را باید ایمن کنیم. بیش از 13 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در خوزستان وجود دارد. دولت در خوزستان سرمایه‌گذاری کرده است، اما این سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه نرسیده است و مردم ثمره آن را نچشیده‌اند. در زمینه انرژی خورشیدی و انرژی‌های تجدیدپذیر، سرمایه‌گذاران استقبال چندانی نکرده‌اند و شتاب اولیه را از دست داده‌اند.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: همچنین باید در خوزستان در تعرفه‌ها تغییراتی داده شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار