معاون عمرانی استاندار قزوین:
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: روشهای سهیمه بندی سوخت نیاز به بازنگری دارد.
کد خبر: ۶۴۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 07 August 2018

روشهای سهیمه بندی سوخت نیاز به بازنگری دارد

به گزارش تابناک قزوین، معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان اظهار کرد: تفاوت قیمتها بین بازار آزاد و دولتی انگیزه قاچاق سوخت را افزایش می دهد. دستگاههای جهاد کشاورزی،صنعت و معدن و حمل و نقل و راهداری و دیگر دستگاههای مرتبط کنترل مضاعف بر روی گواهی هایی که ارائه می کنند داشته باشند، البته کنترل ها باید به گونه ای اعمال شود که باعث اختلال در روند جاری امور نشود.


وی افزود: تمامی دامداری ها و مراکز نگهداری طیور که خط گاز تا حریم ورودی شان رفته و هنوز به شبکه گازرسانی متصل نشده اند، موظفند در اسرع وقت در این خصوص اقدام نمایند. همچنین ارائه مجوز این قبیل مراکز در کارگروهها نیز باید با دقت بیشتری انجام شود و یکی از شرایط صدور مجوز ،نزدیکی به شبکه های گازرسان باشد.


فرخ زاد بیان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت بهینه سازی مصرف سوخت، الزامی است این موضوع در دستور کار برنامه های بلند مدت قرار گیرد و مسائل فرهنگی نیز در قالب دوره های اموزشی به مصرف کنندگان آموزش داده شود.


معاون عمرانی خاطرنشان کرد: روشهای موجود برای سهمیه بندی سوخت واحدهای دامداری، مرغداری، تراکتورها و غیره نیاز به بازنگری داردو نمی توان طبق الگویی که از پیش تعیین شده نسبت به سوخت رسانی این مراکز اقدام کرد . مراکز نیاز به بازبینی دارند و سهمیه سوخت شان نیز می باید بر مبنای شرایط و نیاز فعلی شان مشخص شود.


وی تعداد جایگاه سوخت فسیلی و CNG  در سطح استان را 82 جایگاه خواند و تاکید کرد: با توجه به مهلت 24 ساعته که علاوه بر مهلت 48 ساعته از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی به جایگاههای سوخت برای پرداخت هزینه ها داده شده، همه جایگاهها موظف به استفاده از کارتخوان می باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار