مدیرکل بنیاد قزوین:
ترویج سیره‌ی سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی رافع ناهنجاری‌های جامعه است.
کد خبر: ۶۴۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 08 August 2018

ترویج سیره‌ی شهید بابایی رافع ناهنجاری‌های جامعه است

به گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی یکی از شهدای مثمر و شاخص کشور است که پرداختن به ویژگی‌های زندگی ایشان می‌تواند راهگشای بسیاری از معضلات اجتماعی و رافع ناهنجاری‌های جامعه باشد.


وی در این جلسه که همزمان با سی‌ویکمین سالروز شهادت شهید بابایی برگزار شد، افزود: این شهید بزرگوار از ویژگی‌های خاصه رفتاری و اخلاقی در طول حیاتش برخوردار بود که ترویج و گسترش این ویژگی‌ها در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان می‌تواند راهگشای زندگی آنها باشد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شهید بابایی یکی از افتخارات مردم قزوین می‌باشد که بایستی با همت آحاد مردم بویژه مسوولین، یاد و خاطره‌ی این شهید عزیز گرامی داشته شود.


حقایق‌پور افزود: اگر چه تاکنون گام‌های موثری در جهت معرفی این شهید انجام گرفته اما بسیاری از ابعاد زندگی این شهید بزرگوار برای مردم معرفی نشده که بایستی با تولید آثار فاخر هنری و فرهنگی و برقراری ارتباط با نسل امروز در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.


این مسئول با اشاره به یادواره سی‌ویکمین سالروز عروج جاودانه‌ی سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی از عموم مردم دعوت کرد که در این یادواره پنج‌شنبه، 18 مرداد ماه سال جاری از ساعت 17 تا 18:30 در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار