مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین:
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین گفت: براساس نتایج حاصله از طرح ارزیابی عملکرد بخشداران، تغییر یا جابه جایی برخی از آنها در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۶۴۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 08 August 2018

تغییر یا جابه جایی برخی از بخشداران در دستور کار قرار دارد

به گزارش تابناک قزوین، صفر فضلی همایش فرمانداران و بخشداران با ارائه نمودارهای نتایج ارزیابی عملکرد بخشداران بیان کرد: این ارزیابی بر اساس شاخص های سیاسی - اجتماعی، عمرانی، ویژگی های فردی و ویژگی های مدیریتی صورت گرفته و بر مبنای آن، عملکرد بخشداران در پنج گروه عالی، خوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف دسته بندی  شده که بر اساس نتایج حاصله، هیچ یک از بخشداران در گروه های عالی و خیلی ضعیف قرار نگرفته اند.

 وی افزود: ارزیابی عملکرد فرمانداران هم به زودی آغاز می شود و باید توجه داشت نتایج این ارزیابی، مبنای تغییرات و جابه جایی های آتی خواهد بود.

 مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین با اشاره به انجام امور جاری در بخشداری ها و فرمانداری ها خاطر نشان کرد: فرمانداران و بخشداران باید علاوه بر امور روزمره، در حوزه برنامه ریزی و سیاستگذاری، موتور مدیریتی خود را بر یکی از سرمایه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و یا نمادین بنا نهاده و بر این اساس در هرسال یک سیاست و یا برنامه شاخص را به عنوان هدف خود در فرمانداری و یا بخشداری تعیین و اجرا کنند.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار